کنسرو گوجه فرنگی خرد شده چیریو مقدار 400 گرم
جهت خرید این محصول کلیک کنید

کنسرو گوجه فرنگی خرد شده چیریو مقدار 400 گرم

نقد و بررسی تخصصیکنسرو گوجه فرنگی خرد شده چیریو مقدار 400 گرم

تاریخچه چیریو

فرانچسکو چیریو ایتالیایی در سال 1856 کار خود را آغاز کرد. چیریو در سال 1867 اولین محصولات خود را در نمایشگاهی در پاریس ارائه داد. بعد از این، او شروع به صادرات محصولات خود در سراسر جهان از لیورپول به سیدنی کرد. شرکت چیریو صادرات خود را در زمینه‌ی انواع سس گوجه فرنگی، سس پیتزا، انواع کنسروهای لوبیا، نخود، نخود فرنگی و … کسترش داده است

ارزش غدایی و خواص گوجه فرنگی

 

 

گوجه فرنگی سرشار از ویتامین‌های C و A ، اسیدفولیک و مقدار کمی ویتامین‌های گروه B شامل B1، B2، B3، B5 و همچنین دارای مواد معدنی مختلف شامل کلسیم، فسفر، پتاسیم، فیبر، گوگرد و کمی آهن است. . گوجه فرنگی برای پوست، استخوان‌ها، بهبود سرطان، قند خون، بینای، مو و کاهش وزن موثر است.

مهمترین نکات برای این طعم‌دهنده خوشمزه

در مصرف گوجه فرنگی به خالص بودن آن توجه کنید و ربی که ناخالصی کمتری دارد را انتخاب کنید. برای پی‌بردن به میزان ناخالصی رب آن را روی یک سطح صاف و سفید بریزید و با یک شی مسطح دیگری روی آن فشار بیاورید تا رب به صورت یک لایه نازک پخش شود، در اینصورت ناخالصی‌هایی مانند ذرات خارجی و پوسته در آن مشخص می‌شود. همچنین پیش از باز کردن در رب، سطح خارجی قوطی را به خوبی با مایع ظرف شویی بشویید. نکته‌ای که برای ماندگاری بیشتر رب و جلوگیری از کپک زدن آن باید رعایت کنید، پس از باز کردن در قوطی محتوای آن را در یک ظرف شیشه ای دَر دار خالی کنید و آن را داخل یخچال قرار دهید. هنگام مصرف رب، از قاشق تمیز استفاده کنید.

هرم غذایی

 

 

 

برای داشتن تغذیه‌ای سالم اگر هرم غذایی را الگو قرار دهید و با توجه به آن مواد غذایی خود را انتخاب کنید زندگی سالمی خواهید داشت. در این هرم غذایی هیچ یک از مواد غذایی قابل حذف یا جایگزین نیستند.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • وزن
    400 گرم
  • وزن بسته‌بندی
    452 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    11 × 7.5 × 7.5 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت
    6223752963620526
  • نوع در
    در آسان باز شو
  • سایر توضیحات
    ارزش غذایی در هر 100 گرم: - انرژی: 27 کیلوکالری - کربوهیدرات: 4.4گرم - فیبر: 0.8 گرم - پروتئین: 1.1 گرم - نمک 0.1 گرم