کمپرسور هوا ماتکس مدل xp-250
جهت خرید این محصول کلیک کنید

کمپرسور هوا ماتکس مدل xp-250

نقد و بررسی تخصصیکمپرسور هوا ماتکس مدل xp-250

پمپ باد فندکی چیست؟ زمانی که به یک لاستیک پنچر شده در حین مسیرخانه و یا رانندگی برخورد می کنید و برای تعمیر لاستیک خودرو به تعمیرگاه نزدیک دسترسی ندارید دستگاهی به نام پمپ باد فندکی می تواند به شما کمک ویژه ای برای باد کردن تایرها کند. از پمپ باد فندکی ماشین سواری می توانید در هر زمانی بدون اتلاف زمان اضافه برای پیدا کردن تعمیرگاه جهت پنچر گیری و باد زدن تایر خودرو استفاده کنید. پمپ باد فندکی ماشین با نام های مختلفی مانند کمپرسور باد فندکی ، دستگاه باد ماشین و…به فروش می رسند.
پمپ باد فندکی دستگاهیست که هوا داخل آن به صورت فشرده ذخیره می شود و در صورت نیاز برای باد زدن تایر خودرو ، تایر دوچرخه استفاده می شود. پمپ باد فندکی که امروزه به دلیل کاربردی ترین ابزار به عنوان پمپ باد فندکی ماشین سواری نیز یاد می شود طرفداران بسیار زیادی دارد و به دلیل استقبال گسترده بسیاری از افراد ، تولیدکنندگان اقدام به تولید پمپ باد در ظرفیت و مدل های مختلف مانند پمپ باد فندکی دو سیلندر ، پمپ باد فندکی تک سیلندر نموده اند.
به طور کل پمپ باد فندکی معمولا حجم و اندازه کوچکی دارد و قابل حمل است و دارندگان خودرو به راحتی می توانند کمپرسور باد فندکی را در صندوق عقب خودرو قرار دهند. گاهی برای تعمیرات خودرو مانند کم باد شدن تایر ، ممکن است در جاده هایی قرار بگیریم که دسترسی به تعمیرگاه و آپاراتی نداشته باشیم و با کم باد شدن تایر خودرو نیز امکان رانندگی در جاده وجود نداشته باشد در این شرایط ابزاری به نام کمپرسور فندکی و یا همان پمپ باد فندکی ماشین سواری می تواند کمک شایانی به شما کند چرا که پمپ باد فندکی ابزار مخصوص برای تنظیم کردن تایر خودرو می باشد و تایر خودرو را با توجه به نوع کمپرسور باد می تواند با سرعت بالایی باد بزند. به طور کل پمپ باد فندکی با ویژگی و مزایای منحصرش در دسته کاربردی ترین ابزار برای تعمیرات سریع خودرو محسوب می شود.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • ابعاد
    25x15x9 سانتی‌متر
  • وزن
    1320 گرم
  • تعداد خروجی هوا
    1
  • توان
    300 وات
  • حداکثر فشار
    800
  • دبی هوا
    60 مترمکعب بر ساعت
  • فشار عادی
    150 PSI
  • فناوری کمپرسور
    دو سیلندر
  • ولتاژ
    12 ولت
  • ویژگی‌های کمپرسور هوا
    دستگیره
  • شلنگ
  • فشارسنج
  • اقلام همراه
    کمپرسور باد - شلنگ - گیره اتصال باطری - چراغ قوه - نخ پنچرگیری - انبردست - دمباریک - کاتر - انواع سوزن باد زنی - پیچ گوشتی چهار سو - پیچ گوشتی دو سو - چسب پنچر گیری - گیره خار درار - گیره جا زن نخ
  • توضیحات شلنگ
    شلنگ فنری 3 متری
  • سایر توضیحات
    پمپ باد خودرو کاربردی ترین ابزار خودرو محسوب می شود و می توان گفت در هر خودرویی یک کمپرسور پمپ باد فندکی مورد نیاز است. با استفاده از پمپ باد فندکی خودرو ، در کم ترین زمان ممکن لاستیک کم باد خودرو به راحتی باد می شود و به همین دلیل بسیاری از افراد به پمپ باد فندکی ماشین سواری در بازار می شناسند. با استفاده از پمپ باد فندکی ماشین جهت تنظیم باد خودرو ، رانندگی ایمن برای کاربر فراهم می شود. چرا دستگاهی مانند پمپ باد ماشین همیشه در صندوق عقب خودرو باید وجود داشته باشد؟ فشار لاستیک همواره بر روی رانندگی راننده و از جمله چسبندگی خودرو در جاده تاثیر می گذارد .تایر و یا همان لاستیک های کم باد و یا بیش از حد پرباد می تواند رانندگی در جاده های خیس را خطرناک کند و تایرهایی که به طور صحیح باد نمی شوند زودتر از سایر تایرهای دیگر فرسوده می شوند.از این رو بررسی فشار باد تایرهای خودرو با یک پمپ باد خودرو به ما کمک می کند تا مدت طولانی بتوانیم از تایر استفاده کنیم و رانندگی ایمنی در جاده داشته باشیم. پمپ باد فندکی ماشین و یا به اصطلاح دیگر کمپرسور باد فندکی در شرایط های مختلفی می تواند به ما کمک کند فرض کنید در یک سفر طولانی مدت در طی مسیر تایر خودرو کم باد و یا پنچر شده و لاستیک زاپاس خودرو بنا به دلایلی قابلیت استفاده را ندارد در این حال که دسترسی به لاستیک زاپاس نداریم استفاده از کمپرسور باد فندکی بهترین گزینه برای پنچر گیری می باشد. کاربرد پمپ باد فندکی بر اساس میزان قدرت کمپرسور باد فندکی متفاوت است . برای مصارف خانگی و صنعتی می توان از کمپرسور باد فندکی استفاده نمود. پمپ باد فندکی ، کاربردی ترین ابزار برای تایرهای کم باد خودرو است و در مواقعی که تایر خودرو در جاده کم باد می شود می توان از پمپ باد فندکی خودرو استفاده نمود. برخی از مدل های کمپرسور باد فندکی قابلیت اتصال به برق شهری را دارند و برخی از مدل های آن قابلیت دمندگی و مکندگی را دارند و به همین دلیل به عنوان کاربردی ترین ابزار خودرو محسوب می شود.