کارواش آنووی ریوربری مدل Simply 110 TSS
جهت خرید این محصول کلیک کنید

کارواش آنووی ریوربری مدل Simply 110 TSS

نقد و بررسی تخصصیکارواش آنووی ریوربری مدل Simply 110 TSS

برند

مشخصات کلی

این کارواش وزن مناسبی دارد و قدرت فشار آب خروجی آن 110 بار است. موتور این دستگاه توانی برابر 1400 وات دارد. تکنولوژی موتور این دستگاه از نوع زغالی است. شرکت آنووی پمپی سه‌پیستونه برای این دستگاه طراحی کرده است. این پیستون‌ها از جنس فولاد ضدزنگ ساخته شده‌اند و همین موضوع مانع از زنگ‌زدن آن‌ها می‌شود. از سوی دیگر این محصول استاندارد IPX5 دارد و دربرابر نفوذ رطوبت مقاوم است. این موضوع را در طراحی نوع کلید کارواش نیز می‌توان مشاهده کرد که با روکشی پلاستیکی عایق‌بندی شده است. موتور این کارواش سرعتی برابر 3400 دور بر دقیقه دارد و به‌دلیل سیستم خنک‌کننده‌اش می‌توان مدت‌زمان زیادی بدون نگرانی با آن کار کرد. دمای آب ورودی به این محصول نباید از میزان 50 درجه‌ی سانتی‌گراد تجاوز کند. فشار آب ورودی نیز باید مقداری بین 2 تا 10 بار داشته باشد تا به پمپ دستگاه آسیبی وارد نشود.

کاربری و حمل آسان

کار با این دستگاه بسیار آسان است و اتصالات آن به‌خوبی درون یکدیگر قرار می‌گیرند. شرکت آنووی ریوربری برای اتصال شلنگ به شیر آب ورودی، یک تبدیل فشاری به‌ همراه دستگاه عرضه می‌کند. سمت دیگر این شلنگ باید به قسمت ورودی آب کارواش متصل شود که برای این بخش نیز رابطی دارای فیلتر طراحی شده است. وجود این فیلتر مانع از ورود مواد کوچک شناور در آب به دستگاه می‌شود. خروج آب از این دستگاه نیز با کمک شلنگی 5متری امکان‌پذیر می‌شود. یک سر این شلنگ به کارواش و سر دیگر آن به تفنگی دستگاه متصل خواهد شد. برای اتصال شلنگ به تفنگی ضامنی تعبیه شده است که با کشیدن آن می‌توانید شلنگ را به تفنگی متصل کنید. کاربر با تغییر فشار دست خود روی شستی این تفنگی می‌تواند جریان آب را قطع و وصل کند. این تفنگی دارای قفل کلید است که با کمک آن کاربر می‌تواند تفنگی را در حالت بسته قرار دهد و مانع از بازشدن ناگهانی آن شود. خروجی این تفنگی به یک لنس متصل می‌شود و برای اتصال آن کافی است حرکتی چرخشی و رو به داخل انجام دهید. نازل خروجی که روی لنس دستگاه قرار دارد، امکان پاشش آب را به صورت سوزنی و افشان برای کاربر فراهم می‌آورد و فرد می‌تواند با توجه به محل موردنظر، یکی از این حالت‌ها را انتخاب کند. برای این کار کافی است نازل انتهایی لنس را بچرخانید. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به قابلیت شست‌وشو با کمک مواد شوینده اشاره کرد. برای استفاده از این ویژگی کافی است محفظه‌ی مواد شوینده را از محلول موردنظر پر کرده و آن را روی تفنگی نصب کنید. با عبور جریان آب از تفنگی، این مواد به داخل آن کشیده می‌شوند و همراه با آب از نازل خارج خواهند شد. یکی از ضعف‌های این دستگاه در همین بخش است. با نصب این مخزن امکان اتصال لنس وجود ندارد و کاربر نمی‌تواند نوع جریان خروجی را تغییر دهد. این مخزن ظرفیتی برابر 0.5 لیتر دارد و بهتر است مواد شوینده را به‌صورت رقیق درون آن بریزید.

حمل این کارواش به‌راحتی توسط کاربر انجام می‌پذیرد و این موضوع به‌لطف طراحی خاصی بوده که شرکت آنووی برای این محصول در نظر گرفته است. این دستگاه دارای چرخ بوده و از دستگیره‌ای در قسمت فوقانی برخوردار است. البته با وجود شلنگ و کابل برق 5متری این کارواش نیاز چندانی به جابه‌جایی آن نخواهید داشت. قطعات و اتصالات این کارواش مانند لنس و کابل و تفنگی به‌خوبی روی آن قرار می‌گیرند و همین موضوع مانع از اشغال فضای زیادی برای نگهداری از آن می‌شود.

نتیجه‌گیری

درمجموع می‌توان این دستگاه را انتخابی بسیار مناسب دانست برای افرادی که قصد دارند کارواشی کوچک تهیه کنند؛ چراکه این محصول کیفیت ساخت خوبی دارد و هرآنچه برای یک کارواش خانگی کوچک موردنیاز است، در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با تهیه‌ی این محصول علاوه‌بر صرفه‌جویی در زمان، موجب نظافت هرچه‌بیشتر وسیله‌ی نقلیه‌ی خود خواهید شد.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • ابعاد
    طول: 22 ، عرض: 20 ، ارتفاع: 67 سانتی‌متر
  • وزن
    7.5 کیلوگرم
  • توان موتور
    1400 وات
  • حداکثر دبی آب
    6.2
  • حداکثر گرمای آب
    50
  • طول شلنگ
    5
  • قدرت فشار آب
    110 بار
  • ویژگی‌های کارواش
    دارای موتور ذغالی
  • اقلام همراه
    - تفنگی - بطری مایع شوینده - شلنگ - لنس - رابط نازل جهت پاشش کف - نازل پاشش سوزنی و افشان
  • سایر توضیحات
    - چرخ‌های بزرگ جهت حمل و نقل آسان - پمپ بسیار قوی مجهز به سه پیستون - قابلیت نگهداری متعلقات بر روی دستگاه - پاشش آب به صورت سوزنی، افشانی و چرخشی - شیر اطمینان قطع کن خودکار - پیستون از جنس فولاد ضد زنگ - دارای فیلتر صافی آب - محافظ حرارتی موتور - طول کابل برق: 5 متر - سرعت گردش موتور: 3400 دوربردقیقه