کارواش آنووی ریوربری مدل Mirage 131 TSS
جهت خرید این محصول کلیک کنید

کارواش آنووی ریوربری مدل Mirage 131 TSS

نقد و بررسی تخصصیکارواش آنووی ریوربری مدل Mirage 131 TSS

کارواش آنووی ریوربری مدل Mirage 131 TSS

کارواش آنووی ریوربری مدل Mirage 131 TSS

اقلام همراه

به‌همراه این محصول اقلام مناسبی جهت شست‌وشوی محیط‌های مختلف (حتی سطوحی که از پیچیدگی زیادی برخوردارند) ارائه می‌شود. وجود وسایلی مانند رابط نازل جهت پاشش کف و لنس پاشش سوزنی و افشان باعث می‌شود کاربر به‌سادگی بتواند عملیات شست‌وشو را انجام دهد. تمامی اقلام همراه Mirage 131 TSS دارای محلی تعبیه‌شده روی بدنه‌ی دستگاه هستند که در آنجا قرار می‌گیرند. عملیات شست‌وشو توسط شلنگ نرم فشار قوی 5متری صورت می‌گیرد.

مشخصات فنی

این محصول به موتوری با توان 1800 وات مجهز است و از توانایی تولید فشار آبی برابر با 130 بار بهره می‌برد. پمپ بسیار قوی این دستگاه به سه پیستون از جنس فولاد ضدزنگ مجهز است. موتور کارواش پس از کارکردن به مدت‌زمان طولانی گرم شده و حرارت بالای تولید شده توسط موتور ممکن است به قطعات داخلی دستگاه آسیب برساند. این محصول این قابلیت را دارد که از موتور و دیگر قطعات دربرابر حرارت بالا حفاظت کند. دمای آب ورودی به دستگاه نیز نباید بیش از 50 درجه‌ی سانتی‌گراد باشد تا مشکلی برای دستگاه به ‌وجود نیاید. وجود شیر اطمینان قطع‌کن خودکار نیز باعث می‌شود هر زمان فشار آب بیش ‌از حد بالا باشد، دستگاه متوقف شود تا مشکلی به‌وجود نیاید.

سخن آخر

کارواش آنووی ریوربری با مدل Mirage 131 TSS محصولی خوش‌ساخت بوده که دارای عملکرد مطلوب به‌هنگام کار است. وجود چرخ‌های بزرگ در قسمت پایینی دستگاه موجب می‌شوند تا حمل‌ونقل و جابه‌جایی دستگاه به‌سادگی صورت گیرد. این دستگاه با داشتن امکاناتی همچون شیر قطع‌کن خودکار، فیلتر صافی آب و محافظ حرارتی موتور دستگاهی تمام‌عیار جهت شست‌وشوی سطوح مختلف است که قابلیت پاشش آب به‌صورت سوزنی و افشانی دارد.

 

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • ابعاد
    30 × 34 × 73 سانتی‌متر
  • وزن
    9.5 کیلوگرم
  • توان موتور
    1800 وات
  • حداکثر دبی آب
    6.2
  • حداکثر گرمای آب
    50
  • طول شلنگ
    5
  • قدرت فشار آب
    130 بار
  • اقلام همراه
    - بطری مایع شوینده - شیلنگ نرم - رابط نازل جهت پاشش کف - تفنگی - لنس پاشش سوزنی و افشان
  • سایر توضیحات
    - دارای چرخ‌ جهت حمل و نقل آسان - پمپ بسیار قوی مجهز به سه پیستون از جنس فولاد ضد زنگ - قابلیت نگهداری متعلقات بر روی دستگاه - پاشش آب به صورت سوزنی و افشان - شیر اطمینان قطع کن خودکار - دارای فیلتر صافی آب - حفاظت موتور در برابر حرارت بالا - نوع موتور: ذغالی