ژل بلیچینگ سفید کننده دندان الترادنت مدل Opalescence PF حجم 1.2 میلی لیتر بسته 2 عددی
جهت خرید این محصول کلیک کنید

ژل بلیچینگ سفید کننده دندان الترادنت مدل Opalescence PF حجم 1.2 میلی لیتر بسته 2 عددی

نقد و بررسی تخصصیژل بلیچینگ سفید کننده دندان الترادنت مدل Opalescence PF حجم 1.2 میلی لیتر بسته 2 عددی

بلیچینگ

رنگ دندان‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در یک لبخند زیبا به شمار می‌رود. مراجعه‌کنندگان با شکایت‌های مختلفی درباره تغییر رنگ دندان‌ها و تاریخچه متنوعی از علل ایجاد تغییر رنگ در دندان هایشان به دندانپزشکان و متخصصان ترمیمی و زیبایی دندان مراجعه می‌کنند. آن‌ها به دنبال راهکاری برای بهبود یا از بین بردن بد رنگی دندان‌ها هستند. ژل سفید کننده دندان یکی از روش‌ها برای انجام بلیچینگ بوده که امروزه مورد استقبال افراد قرار گرفته است. آیا شما نیز به فکر خرید ژل بلیچینگ و استفاده از آن افتاده‌اید؟ آیا میدانستید که بلیچینگ و سفید کردن دندانها اولین خدمات بهداشتی و آرایشی است که امروزه افراد به دنبال آنند و این محبوبیت روز به روی هم بیشتر و بیشتر می شود؟

روش‌های سفیدکردن دندان

بلیچینگ دندان‌ها برای تغییر دادن رنگ آنهاست. دندانپزشک شما می‌تواند کار بلیچینگ دندان‌هایتان را در مطب خود انجام دهد. محلولی که برای اینکار مورد استفاده قرار می‌گیرد پروکسیدی غلیظ درحدود 35-45% دارد. طی یک جلسه، رنگ دندان‌ها را می توان ۱۲ تا ۱۴ درجه سفیدتر کرد.

خودتان هم می‌توانید با استفاده از ابزاری که از دندانپزشک‌تان خریداری می‌کنید، اینکار را انجام دهید.  دندانپزشک ژلی برای‌ شما تهیه می‌کند که باید به مدت دو هفته هر شب چهار ساعت روی دندان‌هایتان بمالید. این ژل‌ها بین ۱۰ تا ۱۵ درصد پروکسید در خود دارند و می توانند رنگ دندانها را تا ۸ درجه سفیدتر کنند.

استفاده از خمیردندان‌های ارزان که در بازار موجود است. این خمیردندان‌ها که حاوی ۴ درصد پروکسید هستند می تواند ۲ تا ۳ درجه رنگ دندان‌هایتان را سفیدتر کنند

چرا بلیچینگ

یادتان باشد سفید کردن دندان‌ها همیشگی نیست، چون دندان‌هایتان دوباره به مرور زمان تغییر رنگ خواهند داد. افرادیکه بیش از اندازه از موادغذایی و نوشیدنی‌هایی استفاده می‌کنند که باعث تغییر رنگ دندان‌ها می‌شود، زودتر، دندان‌هایشان دوباره تغییر رنگ می‌دهد. ژل Bleaching درون یک تری نازک که روی دندان‌ها شما منطبق می‌شود قرار می‌گیرد . با شکستن مولکول هیدروژن پراکسید که عامل شیمیایی فعال موجود در ژلوجود دارد اکسیژن آزاد می‌شود . اکسیژن به درون مینا و عاج نفوذ کرده و مواد رنگی را سفید می‌کند . نکته قابل ذکر این است که ژل بلیچینگ خانگی طوری طراحی گردیده که تنها به مدت پانزده تا سی دقیقه بر روی دندان مؤثر است؛ بنابراین ژل بر روی دندان‌ها بیش از این زمان تأثیری در سفیدتر کردن آنها ندارد. برای رسیدن به نتیجه مطلوب هر روز از این ژل استفاده نمایید، اما دقت داشته باشید که تعداد بیش از دو بار در روز مؤثر نخواهد بود و احتمالاً باعث حساسیت دندان‌ها خواهد شد. همچنین فاصله بین دو بار استفاده از آن حداقل باید سه ساعت باشد تا نتیجه قابل قبولی به دست آورید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • وزن
    14 گرم
  • شماره مجوز
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    قدرت سفید کنندگی
  • ترکیبات
    فلوراید
  • سایر توضیحات
    ژل اوپال سنس PF ژل اوپال سنس 45 درصد PF با 2 سرنگ 1.2 میلی لیتر Opalescence PF 45% Carbamide Peroxide with Potassium Nitrate and Fluoride کارباماید پروکساید همراه با پتاسیم نیترات و فلوراید بلیچینگ خانگی ژل اوپال سنس PF ژل اوپال سنس 45% PF برای استفاده با تری اختصاصی در منزل، ژل سفید کننده دندان Opalescence PF حاوی 20 درصد آب برای جلوگیری دهیدراسیون است و فرمول ویسکوز آن از حرکت ژل به فضای خارج از تری جلوگیری می کند. غلظت های مختلف ژل های خانگی اوپال سنس کارباماید پروکساید (10٪، 15٪، 20٪، 35٪، و 45٪) ، حداکثر انعطاف پذیری درمان را بر اساس نیازهای بیمار را فراهم می کند. ژل سفید کننده اوپالسنس الترادنت به زایلیتول آغشته است که میتواند خطر پوسیدگی دندان را کاهش دهد.