پیستوله ایربراش بادی ای پی تی مدل AT-138
جهت خرید این محصول کلیک کنید

پیستوله ایربراش بادی ای پی تی مدل AT-138

نقد و بررسی تخصصیپیستوله ایربراش بادی ای پی تی مدل AT-138

دلایل خرید ایربراش APT مدل AT-138
قلم ایربراش APT مدل AT-138 با عمل ساکشن رنگ و مایعات، با طراحی مخزن از زیر و اتصال آن به قلم بصورت مکانیزم کشویی یا کونیک است. بدنه این قلم ایربراش از پلاستیک درجه یک تولید شده و وزن آن را تا حدود زیادی کاهش داده است. به طوری که با وجود مخزن زیر بودن و حجم بالای رنگ، شما وزن زیادی را روی دست خود احساس نمیکنید. قلم ایربراش APT با توجه به کیفیت، عمر طولانی و قیمت مناسب در بین کاربران بسیار محبوب است.

قلم ایربراش APT مناسب چه کسانی میباشد؟
کار کردن با قلم ایربراش APT مدل AT-138 بسیار راحت تر از آن چیزی است که تصور میکنید. ماشه این محصول دارای عملکرد تک حالته میباشد و با فشردن آن رو به پایین فعال میگردد. اگر شما تازه کار هستید و هنوز تسلط زیادی روی قلم ایربراش و تنظیمات آن ندارید، ایربراش APT بهترین گزینه پیشنهادی ما به شماست. همچنین این محصول به دلیل قیمت فوق العاده ای که دارد، همواره یکی از پرفروش ترین قلم ایربراش های موجود در بازار به حساب می آید. بسیاری از کسانی که قصد شروع یادگیری و کار کردن با ایربراش را دارند، این قلم ایربراش را به دلیل سادگی در کار کردن و قیمت مقرون به صرفه اش انتخاب میکنند.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • ظرفیت مخزن رنگ
    22 سی‌سی
  • ویژگی‌های پیستوله
    پیستوله بادی
  • سایر توضیحات
    قلم ایربراش مخزن زیر APT ساخت چین، پس از فروش دارای سوزن و نازل با سایز 0.8 میلی متر، بدنه تولید شده از پلاستیک فشرده با وزن کم، کار کرد بسیار آسان با ماشه تک حالته، دارای مخزن رنگ های شیشه ای با ظرفیت 22 سی سی، بسیار سبک و خوش دست با وزن خالص 24 گرم، مجهز به لوازم جانبی و متعلقات مورد نیاز شما