پوستر پارچه ای طرح ونگوگ مدل SDM116
جهت خرید این محصول کلیک کنید

پوستر پارچه ای طرح ونگوگ مدل SDM116

نقد و بررسی تخصصیپوستر پارچه ای طرح ونگوگ مدل SDM116

دکوراسیون داخلی منزل یکی از مهم‌ترین نقاطی است که باید به آن اهمیت دهید. برای تزئین دکوراسیون داخلی از تجهیزات مختلفی استفاده می‌شود. یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین تجهیزات برای این کار، استفاده از پوستر پارچه ای مخصوص دکوراتیو است.
همچنین سال هاست که استفاده از نقاشی و آثار هنری برای دیزاین فضاهای مختلف و ایجاد جلوه ای هنری در میان مردم رواج یافته و طرح و نقش در دنیای نقاشی آن چنان گسترده و بی نهایت است که نمی‌توان برایش حد و مرزی در نظر گرفت. طرح و نقش‌هایی که می‌توان آن‌ها را روی پارچه های مخصوص از جنس « چرم مخمل » با شارپ تصویری بسیار بالا توسط مدرن ترین دستگاه های روز دنیا چاپ کرد . چاپ حرفه ای از نمونه های جدید و منطبق با استانداردهای روز دنیا می باشد که تمامی پوسترهای ارایه شده توسط این نوع چاپ با بهترین مدیا ارایه می گردد . همچنین چاپ با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی چاپ دنیا (که شامل دو بخش چاپ و تنور پخت پارچه میباشد ) این امکان را فراهم کرده تا پوستر پارچه ای کاملا مشابه با یک نقاشی کشیده شده توسط یک نقاش را به تصویر کشد به نحوی که طرح در دل بافت های پارچه نقش ببندد . در پایان اگر بدنبال پوستری زیبا با ماندگاری بسیار بالا و مقاوم متناسب با هر فضایی جهت زیباتر کردن و جلوه‌ بخشیدن به آن هستید ، پوستر پارچه ای چرم مخمل بهترین پیشنهاد می باشد که با خیال آسوده میتوانید آن را برروی دیوار یا هر محل صاف یا ناصافی نصب کنید .

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • تعداد
    1 قلم
  • سایر توضیحات
    _استفاده از پارچه ترک حرفه ای مخصوص چاپ _دارای برش حرفه ای v وی شکل دندانه ای در کناره های پوستر( در صورت عدم تمایل براحتی میتوانید کناره ها را بایک قیچی ساده به طور صاف برش بزنید) _کاملا ضد آب ، ضد خش و گرد و غبار _ قابلیت شست و شو بدون ذره ای افت کیفیت _ شارپ تصویری بسیار بالا _ماندگاری صدساله _ مقاوم در برابر نور و تابش _سهولت در نصب در محل های صاف و ناصاف