پودر پرپشت کننده مو کامو بیوتی کد 02 وزن 30 گرم رنگ قهوه ای روشن
جهت خرید این محصول کلیک کنید

پودر پرپشت کننده مو کامو بیوتی کد 02 وزن 30 گرم رنگ قهوه ای روشن

نقد و بررسی تخصصیپودر پرپشت کننده مو کامو بیوتی کد 02 وزن 30 گرم رنگ قهوه ای روشن

پودر پرپشت کننده کامو محصول جدیدی است که به صورت حیرت انگیزی با رشته موهای سر می چسبد و کاملا با رشته مو های نازک و ضعیف سر پیوند میخورد و باعث پرپشت شدن مو های سر می شود . این رشته های بسیار نازک و ظریف از جنس پروتئین موی سر است که از طریق فرایندی پیوندی به نحوی ساخته شده اند که به گونه ای غیرقابل تشخیص با موهای شما یکی میشوند با مصرف آن بلافاصله موی سر شما پرپشت تر شده و به صورت کاملا طبیعی در می آید به گونه ای که هرگز حتی تصور آن را نکـرده اید.
پودر پرپشت‌کننده کامو از الیاف مصنوعی و پروتئین کراتین ( تقریبا مثل همان ماده شاخی مو شما ) ساخته شده است. هنگامی که شما از کامو استفاده می کنید این الیاف به موهای شما می چسبند و رشته موهای مجازی برای شما ایجاد می کنند و به این گونه موهای شما را پرپشت‌تر نشان میدهند.
فقط با یکبار استفاده از پودر پر پشت کننده کامو تفاوت را احساس کنید
طرز مصرف پودر پرپشت كننده موی سر کامو بسيار ساده است فقط كافيست ظرف مخصوص کامو را بر روي محلي كه موهای شمادرآن منطقه كم پشت شده نگاه داريد و آن را به آرامي تكان دهيد.در عرض چند ثانيه هزاران رشته نازك هم رنگ موي شما در موهاي نازك وكم پشت شما تنيده ميشوند اين رشته ها به علت بار الكتريسيته ساكني كه در آنها وجود دارد چنان محكم ومطمئن به موهاي شما متصل ميشود كه حتي چندين روز ودر حين باد و باران نيز در جاي خود باقي ميماند،البته با حمام رفتن و شستشوی مو اين پودر از مو جدا می شود.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • وزن
    30 گرم
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • جنس محفظه
    پلاستیک