پودر دکلره سوبارو مدل Vip وزن 500 گرم
جهت خرید این محصول کلیک کنید

پودر دکلره سوبارو مدل Vip وزن 500 گرم

نقد و بررسی تخصصیپودر دکلره سوبارو مدل Vip وزن 500 گرم

دکلره پودری است که با آن می توان موها را بی رنگ کرد. برای بیرنگ کردن موها از دکو کرم یا کرم دکلره هم می توانید استفاده کنید. هنگامی که شما می خواهید رنگ موهای خویش را به صورت کامل تغییر دهید، بطور نمونه از رنگ مشکی به رنگ بلوند، موهایتان را تغییر دهید آن گاه به دکلره نیاز پیدا میکنید.
پودر دکلره سوبارو VIP با رنگ سفید از پودرهای خوب موجود در بازار می باشد که حداقل ضرر را دارد و برای دکلره بسیار مناسب می باشد.این پودر ضد حساسیت و ضد قرمزی می باشد.
پودر دکلره VIP ، علاوه بر رنگ‌بری بسیار مناسب از موها می‌تواند بدون استفاده از انواع از بین برنده‌های رنگ پایه دیگر بر روی مو، موهای شما را به رنگ دلخواه شما برساند.مو های ما بسیار حساس هستند. به همین دلیل باید دنبال محصولی با کیفیت بالا بود.که ما این پودر دکلره را به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم.
پودر دکلره سوبارو توانایی از بین بردن رنگ مو و روشن کردن آن تا پایه 10 را دارد. این پودر دکلره کف نمی‌کند و فاقد غبار است.غلظت این محصول در ترکیب با اکسیدان بسیار مناسب است و در حین استفاده به موها آسیب نمی زند و در مدت زمان کوتاهی رنگ مو را باز و روشن می کند.پودر دکلره سوبارو vip دارای کیفیتی بسیار بالا و عالی می باشد.
اگر دنبال دکلره ای هستند. که کمترین آسیب را به مو ها بزند.که این پودر دکلره گزینه ای بسیار مناسب است. زیرا عملکردی عالی دارد.و از همه ی پودر های دکلره دیگر کمتر به مو ها آسیب وارد میکند.علاوه بر ان یکی دیگر از بهترین ویژگی های این محصول ان است. که ضد حساسیت می باشد.اگر از این پودر دکلره استفاده کرده باشید. آگاه هستید.که عمل ابرسانی به مو را انجام میدهد. و نیز از مو ها محافظت میکند.و همچنین بدون غبار می باشد.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • صادرکننده‌ مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • وزن
    500 گرم
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پاکتی
  • کاربرد
    سر
  • سایر توضیحات
    روشن کننده قوی جهت مصرف در آرایشگاه ها با غلظتی ثابت در طول زمان تاثیر پذیری ضد پوسیدگی مو با رایحه مطبوع x افزایش مقاومت کششی تارهای مو در هنگام دکلره x بالا بردن ایمنی سلول های پیاز مو ترمیم مو و کاهش التهاب و خارش پوست سر افزایش اکسیژن رسانی به مو جلوگیری از تخریب و شکنندگی مو در اثر دکلره رنگ پودر سفید