پنیر خامه ای کاله - 1 کیلوگرم
جهت خرید این محصول کلیک کنید

پنیر خامه ای کاله - 1 کیلوگرم

نقد و بررسی تخصصیپنیر خامه ای کاله – 1 کیلوگرم

معرفی

آنچه شیر را به پنیر تبدیل می‌کند مجموعه‌ای از باکتری‌ها هستند. بر اساس همین باکتری‌ها هزاران نوع پنیر به وجود می‌آید که دارای درصدهای رطوبت متفاوت و دسته‌بندی‌های گوناگون دارند. طعم پنیرها ممکن است تفاوت اندکی باهم داشته باشند ولی اغلب آن‌ها شور، شیری و خامه‌ای هستند. پروتئین ازجمله مواد غذایی است که برای بسیاری از عملکردهای بدن لازم و ضروری است. پروتئین در سوخت‌وساز تا عضله سازی در بدن انسان مؤثر است.

یکی از خواص پنیر این است که به‌واسطه تولید آن توسط فرایند متابولیکی قابلیت هضم آسانی در بدن دارد. پروتئین منبع عالی از انرژی برای بدن است؛ بنابراین اگر دوست دارید به‌جای خوردن کربوهیدرات منبع دیگری جایگزین تأمین‌کننده انرژی خود کنید، پنیر را به سالاد و وعده‌های غذایی خود اضافه کنید. بر اساس مزه پنیرها می‌توانید انتخاب‌های متفاوتی و سالم داشته باشید. یکی از خواص پنیر این است که غنی از کلسیم، پتاسیم، فسفر، آهن و پروتئین است. برخی از پنیرهای دارای ویتامین و انواع باکتری‌های مفید برای هضم غذا نیز می‌باشند. پنیر مزایای سلامتی فراوان و اثبات‌شده‌ای در خود دارد.

نگاه کلی

پنیری لذیذ

از مشتقات خوب شیر، پنیر است که از دلمه بستن شیرهای مختلف مانند گاو، بز، و … تولید می شود. باکتری های مجود در شیر آن را به پنیر تبدیل می کند و امروزه در کارخانه های مختلف با طعم های متفاوتی این فرآورده خوشمزه تولید می شود. پنیر با توجه به میزان نمک و درصد رطوبتی که دارند، دسته بندی می شوند. افرادی که دچار اضافه وزن هستند و قصد کاهش وزن دارند با مصرف پنیر می توانند حداقل 3 ساعت سیر بمانند و این احساس به روند لاغری آنها کمک زیادی خواهد کرد. البته به یاد داشته باشید در خوردن هر خوراکی مفیدی از جمله پنیر نباید زیاده روی کنید و روزانه 30 گرم مصرف پنیر برای بدن شما کافی خواهد بود. 

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • وزن
    1000 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    15 × 10 × 15 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت
    49/14339
  • روش نگهداری
    یخچال
  • شکل ماده غذایی
    قالبی
  • نوع بسته‌بندی
    پلی اتیلن
  • میزان چربی
    پرچرب
  • سایر توضیحات
    ارزش غذایی محصول درهر 30 گرم: - انرژی: 81.06 کیلوکالری - چربی: 7.5 گرم - نمک: 0.4 گرم - اسیدهای چرب ترانس: 0.09 گرم