پنیر خامه‌ ای مانیزان مقدار 100 گرم
جهت خرید این محصول کلیک کنید

پنیر خامه‌ ای مانیزان مقدار 100 گرم

نقد و بررسی تخصصیپنیر خامه‌ ای مانیزان مقدار 100 گرم

پنیری با طعم متفاوت

پنیر خامه‌ای رنگ سفید و طعم ملایمی دارد و در برخی موارد کمی ترش است. تفاوت این پنیر با دیگر پنیرهای رایج در بازار در نوع آماده‌سازی و به اصطلاح درست کردن آن است. به عبارت دیگر پنیر خامه‌ای نیازی به کنار گذاشتن و به اصطلاح رسیده شدن ندارد؛ بلکه باید آن را تازه مصرف کرده و از کهنه شدن آن جلوگیری کرد. البته توجه داشته باشید که به تازگی محققان به نتایج تازه‌ای در خصوص عوامل بروز سرطان پستان در خانم‌ها دست پیدا کرده‌‌اند. براساس تحقیقات آن‌ها خوردن زیاد پنیر خامه‌ای یکی از عوامل بروز این سرطان در خانم‌ها بوده و خطر ابتلا به این نوع بیماری را تا 53 درصد افزایش خواهد دارد.

 

 

 

پنیر خامه‌ای فرآورده‌ای لبنی است و گاهی اوقات جایگزین پنیر خواهد بود. بنابراین اگر آن را در وعده صبحانه میل کنید، طعم بی‌نظیر و لذیذی خواهد داشت. همچنین این پنیر در تهیه برخی دسرها مانند کیک پنیری و چیزکیک هم کاربرد داشته و مصرف می‌شود. پنیر خامه‌ای نخستین بار در سال 1872 در ایالات متحده آمریکا توسط یک لبنیاتی تهیه شد. این پنیر اولین بار از ترکیب شیر کامل که چربی آن گرفته نشده و خامه بدست آمد.

هرم غذایی

مانیزان

 

 

شرکت فراورده های لبنی تعاونی بهار دالاهو فعالیت خود را از سال 1373 در منطقه کرمانشاه آغاز کرده است. این شرکت از سال 1380 خط تولید شیر پاستوریزه را راه‌اندازی کرده و از سال 1382 تولید انواع ماست کم چرب، پر چرب و خامه‌ای را آغاز کرده است. محصولات این شرکت با بالاترین کیفیت از دامداری‌های صنعتی استان کرمانشاه تهیه شده و طی فرآیند پاستوریزاسیون قرار می‌گیرد. مانیزان تا به حال جوایز زیادی از جمله بهترین صادر کننده، صادر کننده نمونه استانی و … را دریافت کرده است.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • وزن
    100 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    5 × 7 × 7 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت
    43/10669
  • شکل ماده غذایی
    قالبی
  • میزان چربی
    پرچرب
  • سایر توضیحات
    ترکیبات: شیر تازه گاو، خامه، پایدار کننده، نمک ارزش غذایی در هر قاشق (25 گرم): انرژی: 64 گرم قند: 0 گرم چربی: 6 گرم اسیدهای چرب ترانس: 0 گرم