پنکه ویداس مدل VIR-8025
جهت خرید این محصول کلیک کنید

پنکه ویداس مدل VIR-8025

نقد و بررسی تخصصیپنکه ویداس مدل VIR-8025

پنکه‌های زیبای ویداس

اگر بخواهیم مهم‌ترین ویژگی پنکه ویداس مدل VIR-8025 را بیان کنیم، مطمئنا امکان پشتیبانی از حالت چرخش به شکل سینوسی جزو اولین موردها است، چرا که این مشخصه به خنک‌سازی بهتر محیط و گردش هوا به شکلی بهینه‌تر بسیار کمک می‌کند. این پنکه دارای پنج پره‌ی بزرگ و سه حالت برای تنظیم سرعت چرخش پره‌ها است و با وجود پایه‌ای از ترکیب فلز و پلاستیک عملکردی کاملا مستحکم را ارائه می‌کند که امنیت محیط شما را با وجود کودک خردسال تضمین می‌کند.

اتاق‌ها و پذیرایی‌های بزرگ را به‌خوبی خنک کنید

پنکه ویداس مدل VIR-8025 دارای ابعادی به اندازه‌ی 80x30x70 سانتی‌متر، وزن 9 کیلوگرم و از نوع ایستاده است که با وجود 5 پره‌ی مستحکم و با قطر حدودا 40 میلی‌متر می‌تواند هوا را به خوبی در محیط‌هایی بزرگ (محیط‌هایی به ابعاد 15 تا 25 متر مربع) به گردش درآورد. از طرفی امکان تنظیم ارتفاع پنکه از 85 تا 100 سانتی‌متر در این مدل یکی از مشخصه‌های مهم این محصول به شمار می‌رود و همین مساله هم در کنار قیمت پنکه و امکان تنظیم سرعت آن در 3 حالت، فاکتوری قابل توجه برای خرید آن است.

به طور کلی زمانی که از چرخش سری پنکه به شکل سینوسی صحبت می‌شود، بحث سر حرکت‌های تناوبی پنکه به شکل افقی و عمودی است. همین رویه هم یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های آن در خنک‌سازی بهینه‌تر محیط است.

با وجود عملکرد بی‌صدا، کنترل از راه دور و تایمر، خوابی خنک و راحت را تجربه کنید

در کنار تمام ویژگی‌های مطرح شده برای پنکه ویداس مدل VIR-8025 باید بدانید که این کالا قابلیت پشتیبانی از سه حالت کار به شکل نرمال، طبیعت و بی‌صدا را دارد و به همین علت هم می‌توان از آن در اتاق خواب‌ها استفاده کرد، آن هم بدون اینکه مزاحمتی از بابت صدا و نویز برای شما یا فرزندانتان داشته باشد. همچنین وجود کنترل از راه دور، نمایشگر ال ای دی واضح و تایمر 8 ساعته استفاده از این پنکه را نسبت به مدل‌های قدیمی بازار بسیار راحت‌تر کرده است.

سایر ویژگی‌ها

امکان تنظیم ارتفاع در پنکه‌های ایستاده یکی از فاکتورهای کلیدی برای تغییر جهت جریان باد به سمت دلخواه است. از طرفی با وجود کودکان خردسال یا حیوانات خانگی در خانه چنین ویژگی‌ای می‌تواند به امنیت بیشتر محیط کمک شایانی کند. از این رو پنکه ویداس مدل VIR-8025 می‌تواند انتخابی صحیح باشد چرا که این محصول می‌تواند از 85 تا 100 سانتی‌متر تغییر ارتفاع داشته باشد.

پنکه ویداس مدل VIR-8025 گزینه‌ای ایستاده، پایه‌دار و برقی است که با توجه به وزن 9 کیلوگرمی‌ای که دارد، تقریبا محال است که در زمان کار به زمین بیافتد. این موضوع از نقطه نظر وجود حیوان خانگی و کودکان خردسال در خانه بسیار مهم است. همچنین وجود محافظ گیره‌ای و محکمی که بر روی پره‌های این محصول وجود دارد، ایمنی شما را تضمین می‌کند و لازم است بدانید که حتی در صورت به زمین خوردن پنکه هم امکان باز شدن آن وجود ندارد.

جمع‌بندی

پنکه‌ی VIDAS مدل «VIR-8025» محصولی باکیفیت و ایرانی است که به شکل غیر مونتاژ شده به شما تحویل داده می‌شود، اما این مساله نباید شما را نگران کند، چرا که سرهم کردن آن بسیار ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد. این کالای خانگی سه حالت تنظیم برای سرعت چرخش پره‌ها دارد و با وجود قابلیت گردش سری به صورت افقی، عمودی و سینوسی، قیمت اقتصادی، تایمر و حالت بی‌صدا از جمله محصولات پرفروش و محبوب با ارزش خرید بالاست. لازم به ذکر است که وجود پره‌هایی با قطر حدودا 40 میلی‌متر قدرت باددهی این محصول را بیشتر و بهینه‌تر کرده است.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • ابعاد
    58x33x41 سانتی‌متر
  • وزن
    7700 گرم
  • شناسه کالا