پنکه مدل JX-626
جهت خرید این محصول کلیک کنید

پنکه مدل JX-626

نقد و بررسی تخصصیپنکه مدل JX-626

پنکه‌های رومیزی

پنکه مدل JX-626 محصولی رومیزی با قابلیت اتصال به کامپیوتر با استفاده از USB  است که با وجود سه پره‌ی نایلونی و ضخیم امکان گردش هوا به شکلی مطلوب را دارد. این نوع کالای دستی بسیار سبک و با وزنی در حدود 75 گرم است، از این رو برای جابه‌جایی و حمل با هیچ مشکلی مواجه نیست. جالب است بدانید که پنکه مدل JX-626 به نوعی یک چراغ خواب کوچک هم به شمار می‌رود. چرا که روی یکی از پره‌های آن تعدادی LED با رنگ‌های متفاوت نصب شده است که در حین چرخش و با فعال کردن آن توسط کلید مخصوص، اشکال زیبایی را ایجاد می‌کند که مدام تغییر می‌کند. بنابراین عملا با خرید این سیستم صاحب یک چراغ خواب هم می‌شوید. حداکثر توان مصرفی موتور این دستگاه یک وات و حجم باددهی آن 0.05 در هر متر مکعب در دقیقه است که جزو نمونه‌های معمولی، صدادار و با قابلیت استفاده در روزهای نه‌چندان گرم است. لازم به ذکر است که ابعاد 7.5×6.5×5 سانتی‌متری این کالا که حدودا به اندازه‌ی یک کف دست می‌شود این پنکه را برای استفاده بر روی میز کار و تحریر کاربردی کرده است.

کاربردی و سبک

موتور سوار شده بر روی پنکه مدل JX-626 نمونه‌ای یک وات با حجم باددهی 0.05 در هر متر مکعب در دقیقه است که برای میز کار یا استفاده در داخل ماشین گزینه‌ای به درد بخور است. با این حال نمی‌توان آن را در دسته محصولات کم صدا قرار داد و باید بدانید که اگر جزو حساس به صدا هستید ممکن است استفاده از این دستگاه برای شما آزاردهنده باشد. JX-626 پنکه‌ای با ابعاد بسیار کم به اندازه‌ی یک کف دست است که می‌توان به راحتی آن را در کیف دستی قرار داد. همچنین وزن بسیار کم آن در حدود 75 گرم امکان جابه‌جایی و حمل این محصول را بسیار راحت کرده است.

سایر ویژگی‌ها

در مورد بدنه‌ی این مدل دستگاه سرمایشی ساده باید بدانید که پلاستیک به کار رفته در آن بسیار محکم با ثبات مناسب در زمان کار است. با این حال پره‌های آن هیچ گونه محافظی ندارد و از آن جایی که به اندازه‌ی کافی ضخیم هستند، باید از دسترس اطفال دور نگه داشته شود. همچنین این کالای فانتزی قابلیت گردش سری به هیچ جهتی را ندارد و تنها در حالت ثابت امکان باددهی دارد. در حالت کلی لازم است بدانید که پنکه فانتزی JX-626 با اتصال به USB کامپیوتر و یا هر شارژر و پاور بانکی قابل استفاده است و به شکل مستقل با استفاده از باتری قابل شارژ کار نمی‌کند. همین مساله هم می‌تواند یکی از نقاط ضعف این کالا به حساب آید. دستگاه پیش رو یکی از محصولات میان‌رده و خوش‌ساخت با قیمت بسیار خوبی است. اما از کنترل از راه دور و تایمر پشتیبانی نمی‌کند که همین مساله هم می‌تواند جزو معایب آن محسوب شود.

جمع‌بندی

همانطور که متوجه شدید پنکه مدل JX-626 علاوه بر خنک‌سازی میز کار امکان استفاده به شکل چراغ خواب را دارد. این دستگاه ساده و قابل حمل باددهی معمولی‌ای تنها در یک جهت دارد و از تایمر، کنترل از راه دور، تنظیم سرعت و ارتفاع پشتیبانی نمی‌کند. لازم به ذکر است که پنکه‌ی پیش رو چندان هم کم صدا نیست.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • ابعاد
    7.5x6.5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    75 گرم
  • شناسه کالا
  • حداکثر توان مصرفی
    1 وات
  • حجم باددهی
    0.05 متر مکعب بر دقیقه
  • تعداد پره
    سه پره
  • جنس پره
    پلاستیک