پنکه سانی مدل DWS-2001ََA
جهت خرید این محصول کلیک کنید

پنکه سانی مدل DWS-2001ََA

نقد و بررسی تخصصیپنکه سانی مدل DWS-2001ََA

پنکه سانی مدل DWS-2001ََA

پنکه سانی مدل DWS-2001ََA محصولی چند منظوره با امکان تبدیل به حالات رومیزی، ایستاده و دیواری است که جزو کالاهای سرمایشی کم صدا دسته‌بندی می‌شود از این رو امکان قرارگیری آن در اتاق خواب وجود دارد. این پنکه‌ی ایستاده ساختاری بادوام و مستحکم در عین سبکی دارد و با وجود امکان تنظیم ارتفاع و تنظیم سرعت در سه حالت محصولی مناسب برای متراژ‌های زیر 100 متر به شمار می‌رود. نوع گردش و حرکت سری DWS-2001ََA به شکل افقی و بدون پشتیبانی از حالت سینوسی است و با وجود اینکه گزینه‌ای ایستاده است از تایمر و ریموت کنترل برخوردار نیست. با این حال در کنار این معایب این نوع کالای خانگی امکان باددهی به اندازه‌ی 62 متر مکعب در دقیقه را دارد و می‌تواند پره‌ها را با سرعتی معادل با 1250 دو در دقیقه بچرخاند.

قابلیت ها

اولین مزیت DWS-2001ََA در این است که این کالا امکان تغییر سرعت چرخش پره‌ها را با استفاده از پنل فیزیکی روی ذستگاه در سه حالت مختلف به کاربر می‌دهد. همچنین در ساختار این پنکه از لوله‌ای تلسکوپی استفاده شده است که قابلیت تغییر ارتفاع تا 150 سانتی‌متر را برای پنکه مهیا می‌کند. یکی از معایب این کالای سرمایشی عدم پشتیبانی آن از چرخش به شکل سینوسی یا متناوب است چرا که چنین فاکتوری می‌تواند به تهویه و گردش هوای بهتر محیط کمک شایانی کند. با این حال پنکه سانی مدل DWS-2001ََA از این قابلیت بی‌بهره است و تنها می‌تواند به چپ و راست به شکل افقی بچرخد. سرعت گردش پروانه‌های این پنکه‌ی سانی در حالت حداکثری می‌تواند تا 1250 دور در دقیقه برسد و همانطور که می‌دانید این مساله ارتباط مستقیمی با قدرت موتور دارد. درواقع موتور 50 واتی این کالا علاوه بر ایجاد سرعت گردش زیاد در سه پره‌ی پلاستیکی پنکه امکان باددهی به اندازه‌ی 62 متر مکعب در دقیقه را به این دستگاه داده است. یکی از مزیت‌های مهم و قابل توجه در این مدل محصول امکان کارکرد پنکه به شکل کم صدا حتی در حالت تند است. از طرفی اگرچه وزن این مدل تنها 6 کیلوگرم است اما با وجود طراحی‌ خاصی که برای پایه‌ی آن در نظر گرفته شده است هیچ‌گونه لرزش و لقی‌ای در زمان کار آن دیده نمی‌شود. یکی از مهم‌ترین معایب این محصول عدم وجود تایمر و کنترل از راه دور در ساختار آن است. چرا که وجود این دو فاکتور در پنکه‌های ایستاده می‌تواند کاربری راحت‌تری را برای مخاطب ایجاد کند.

پنکه سانی مدل DWS-2001ََA محصولی باکیفیت و در رنج قیمت مناسب است که اگرچه بدون ریموت کنترل و تایمر است ولی با حجم باددهی بالایی که دارد می‌تواند به خوبی از پس خنک‌سازی محیط‌هایی با ابعاد زیر 100 متر بر آید. این نوع کالای خانگی وزنی به اندازه‌ی 6 کیلوگرم دارد و با وجود پایه‌ای سنگین و محکم ثبات در زمان کار را مهیا می‌کند. همچنین عملکردی کم صدا با وجود سه پره‌‌ی ضخیم در ساختار آن از آن مشخصه‌هایی است که به راحتی نمی‌توان از آن گذر کرد. لازم به تاکید است که سانی مدل DWS-2001ََA به شکل غیر مونتاژ به خریدار تحویل داده می‌شود و شما خود باید اقدام به راه‌اندازی آن کنید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • ابعاد
    150x40x40.5 سانتی‌متر
  • وزن
    6 گرم
  • شناسه کالا
  • حداکثر توان مصرفی
    50 وات
  • حجم باددهی
    62 متر مکعب بر دقیقه
  • تعداد پره
    سه پره
  • جنس پره
    پلاستیک
  • سرعت گردش پروانه
    1250