پنکه تک الکتریک مدل FS40-8B
جهت خرید این محصول کلیک کنید

پنکه تک الکتریک مدل FS40-8B

نقد و بررسی تخصصیپنکه تک الکتریک مدل FS40-8B

پنکه تک الکتریک مدل FS40-8B

طراحی این پنکه نسبتا ساده است و با یک پایه‌ی تلسکوپی و قابلیت تنظیم ارتفاع تولید شده است. بدنه‌ی این دستگاه از فلز و پلاستیک ساخته شده و دارای پنج پره‌ی پلاستیکی است. میله‌های محافظ این دستگاه با فاصله‌ای بسیار کم در کنار هم قرار گرفته‌اند تا دست کودکان کنجکاو از میان این میله‌ها عبور نکند.

تنظیمات دستگاه بسیار ساده است. شما می‌توانید سرعت کار پنکه را در سه سطح مختلف تنظیم کنید. به‌این‌منظور چهار دکمه‌ی فشاری روی پایه‌ی پنکه تعبیه شده است. گفتنی است دکمه‌ی چهارم به حالت خاموش پنکه اختصاص دارد و با عدد صفر مشخص شده است.

دستگاه تک‌الکتریک مجهز به تایمر داخلی است. با استفاده از تایمر می‌توانید زمان خاموشی دستگاه را به‌صورت اتوماتیک تا 120 دقیقه تنظیم کنید. صدای کار پنکه زیاد نیست و البته در سرعت‌های بالا صدای بیشتری تولید می‌کند. این دستگاه کارکردی بدون لرزش دارد و هنگام شب مزاحم خوابتان نخواهد شد. همان‌طور که گفتیم ارتفاع پایه‌ی این دستگاه قابل‌تنظیم است؛ بنابراین ارتفاع پنکه را می‌توان با ارتفاع مبلمان خانه یا حتی صندلی‌های داخل ادارات تنظیم کرد و به بهترین شکل از عملکرد دستگاه بهره برد. در زیر دستگاه، چرخ‌هایی قرار داده شده است که جابه‌جایی آن را بسیار راحت می‌سازد.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • ابعاد
    42x42x125 سانتی‌متر
  • وزن
    8 گرم