پاستیل میوه ای شیبا مدل Lavashski مقدار 90 گرم
جهت خرید این محصول کلیک کنید

پاستیل میوه ای شیبا مدل Lavashski مقدار 90 گرم

نقد و بررسی تخصصیپاستیل میوه ای شیبا مدل Lavashski مقدار 90 گرم

شرکت شیبا!

 

 

شرکت شیوار در سال 1372 با تولید انواع پاستیل، آب نبات و بستنی زمستانی پا به عرصه گذاشت. محصولات این شرکت در حال حاضر انواع پاستیل، محصولات هوادهی شده (مارشمالو)، پودر ژله، کرم کارامل، پودر دسر، پودر نوشیدنی، پودینگ، دسر فوری، ژله حاضر آماده، ژله گیاهی و بستنی زمستانی است و شیوا در زمینه تولید تمام تلاش خود را نموده است تا خواسته و نیازهای مشتریان را برآورده کرده و رضایت آنها را جلب نماید. شرکت شیوا یکی از بزرگنرین تولید کنندگان شیرینی و شکلات و پاستیل در ایران است که با بیش از 23 سال سابقه با هدف دستیابی به بالاترین سطوح رضایتمندی مشتریان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. در زمینه‌های تولید و رضایتمندی مشتریان شیوار موفق به کسب چندین کواهی‌نامه شده است. این شرکت محصولات خود را با نام‌های شیبا و شیبابا روانه بازار می‌کند.

ژلاتین استفاده شده در پاستل‌ها!

در تهیه ژلاتین‌ها از کلاژن یا پوست و استخوان حیوانات استفاده می‌شود. این مواد بدون بو و مزه هستند ژلاتین‌ها بدون هرگونه قند و چربی هستند. مقداری زیاد از ژلاتین‌ها را پروتئین تشکیل می‌دهد. در ژلاتین مقدار کمی نمک و آب یافت می‌شود. در صنایع و کارخانجات تولید محصولات غذایی مرتبط با ژلاتین، کلاژن حیوانات را هیدرولیز می‌کنند و از آن دو نوع ژلاتین به دست می‌آورند که بر حسب غلظت متفاوت است. همچنین یک نوع از آن به شیوه اسیدی به دست می‌آید و نوع دیگر به شیوه قلیایی. در اغلب موارد هم این گاوها و گاهی ماهی ها هستند که از آنها برای تهیه ژلاتین استفاده می شود.

درباره این آبنبات‎‌های ژله‌ای بیشتر بدانیم!

برخی بر این باورند که پاستل با توجه به ساختمان ژلاتینی موجود در آن‌ها جهت ترمیم مواد از دست رفته مفاصل مفید هستند و دردهای استخوانی را کاهش می‌دهند. در تهیه پاستل از ژلاتین استفاده می‌شود و از این‌رو گفته می‌شود این ژلاتین‌ها دارای ساختار پروتئنی حاوی اسید آمینه های ضروری برای بدن هستند. مصرف پاستیل به ترمیم مفاصل کمک می‌کند. مواد اصلی تشکیل دهنده‌ی این ژله‌ها ژلاتین، گلوکز، رنگ ها و طعم دهنده های مجاز هستند که هیچ یک برای سلامت بدن مشکل خاصی را به همراه ندارند. برخی دیگر در برابر این مزایا بسیار سرسختانه ایستاده‌اند و آنها معتقدند پروتئین ژلاتین که موافقان از مزایای آن می‌گویند از جمله بی ارزش ترین پروتئین‌ها محسوب می‌شود و مقدار آن به قدری کم است که اصولا نمی‌تواند جایگزین پروتئین مواد غذایی دیگر چون گوشت و مانند آن شود. اسیدهای آمینه، کلسیم و دیگر مواد معدنی و مغذی مورد نیاز بدن نیز در آن به اندازه‌ای نیست که بتواند کافی باشد. با این حال می‌دانیم که هر ماده غذایی باید به اعتدال مصرف شود. در مورد تاریخه پاستل‌ها نیز گفته می‌شود پاستل به صورت خیلی اتفاقی در سال 1920 توسط مدیر یک شرکت آلمانی آب نبات هاریبو که در آن موقع کارگری ساده بود کشف شد. او که کارگری در یک کارخانه آبنبات سازی بود در آشپزخانه خود برای درآمد بیشتر آبنبات‌های خانگی خوشمزه‌ای درست می‌کرد که بسیار پر طرفدار بودند. او با افزودن ژلاتین به آبنبات‌ها، اولین پاستیل‌ها را درست کرد که نرم، کشدار و لطیف بودند و آن‌ها را به شکل خرس درآورد که به سرعت طرفدارای بسیاری در بین مردم پیدا کرد.

هرم غذایی

این پاستل شکری نیست و مزه‌ای شیرین دارد.
ارزش غذایی این پاستیل در 100 گرم برابر است با:
307/64 کیلوکالری انرژی
69/93 گرم کربوهیدرات
0.2 گرم چربی
6/53 گرم پروتئین
64/08 گرم سدیم 

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • وزن
    90 گرم
  • وزن بسته‌بندی
    94 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    16 × 13.5 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت
    56/16290
  • سایر توضیحات
    ارزش غذایی در 100 گرم - انرژی: 307/64 گرم - کربوهیدرات: 69/93 گرم - چربی: 0/2 گرم - پروتئین: 6/53 گرم - سدیم: 64/08 گرم