پاستیل میوه ای شیبا مدل Kolah Ghermezi مقدار 180 گرم
جهت خرید این محصول کلیک کنید

پاستیل میوه ای شیبا مدل Kolah Ghermezi مقدار 180 گرم

نقد و بررسی تخصصیپاستیل میوه ای شیبا مدل Kolah Ghermezi مقدار 180 گرم

فرآیند تولید پاستیل

در تهیه‌ی این ماده خوراکی انواع اسانس‌های میوه‌ای براساس مزه و طعمی که مورد نظر باشد، رنگ‌ها و طعم‌دهنده‌های مجاز خوراکی، آب، شیرین‌کننده که می‌تواند شکر یا گلوکز باشد و چند افزودنی دیگر به‌کار گرفته می‌شود. همچنین در فرآیند تولید پاستیل، مقداری ژلاتین برای ایجاد حالت شفافیت و چسبندگی به کار می‌رود. برای آماده کردن این خوراکی خوشمزه، مقداری روغن خوراکی هم برای براق شدن پاستیل‌ها به کار می‌رود. این خوراکی خوشمزه به دلیل وجود ژلاتین در آن، برای ترمیم مواد از دست رفته مفاصل و کاهش دردهای استخوانی مفید خواهد بود.

ژلاتین و فواید بی‌نظیر آن

این فرآورده یک ماده جامد است که از کلاژن پوست، استخوان و غضروف‌های حیوانات تولید می‌شود. ژلاتین نوعی فرآورده پروتئینی است و اصلی‌ترین ماده تشکیل‌دهنده ژله و پاستیل به‌شمار می‌رود. البته نگران بوی بد ژلاتین نباشید زیرا این ماده غذایی هیچ‌گونه بو یا مزه‌ای ندارد و رنگ آن زرد بسیار شفاف است. از دیگر خواص ژلاتین می‌توان به به کاهش کلسترول خون، پیشگیری از نازکی مو، بهبود افسردگی و بهبود بافت‌های پوستی اشاره کرد. این ماده خوراکی خاصیت ضدالتهابی دارد؛ بنابراین دردهای مفصلی را هم کاهش داده و از ابتلا به پوکی استخوان هم پیشگیری می‌کند. گلایسین موجود در ژلاتین برای تقویت سیستم گوارش و بهینه کردن روند هضم و جذب غذا در بدن هم موثر خواهد بود.ژلاتین منبعی سرشار از پروتئین است که برای کارکرد بهینه بدن مورد نیاز بوده و به سلامتی بدن کمک خواهد کرد. فرآورده ژلاتین به‌تنهایی هیچ مزه‌ای ندارد و شرکت‌های تولید کننده مواد خوراکی با اضافه‌کردن پوره، آب میوه یا اسانس میوه، آن‌ها را طعم‌دار کرده و پاستیل‌هایی با طعم‌های متفاوت را تولید می‌کنند.

ارزش‌های غذایی

در هر 20 گرم از پاستیل شیبا 61.11 کیلوکالری انرژی وجود دارد. در همین مقدار از این پاستیل 13.874 گرم قند، 0.03 گرم چربی، 0.011 گرم نمک و 0 گرم اسیدهای چرب ترانس هم وجود دارد.

شیوا، برندی با سابقه

 

 

 

شرکت شیوا یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات شیرینی، شکلات و پاستیل در ایران محسوب می‌شود. این شرکت فعالیت رسمی خود را از سال 1372 با هدف تولید و عرضه  پاستیل، آب نبات و بستنی زمستانی آغاز کرده است. در حال حاضر شیوا در حال تولید و عرضه محصولات مختلفی از جمله انواع پاستیل، محصولات هوادهی شده (مارشمالو)، پودر ژله، کرم کارامل، پودر دسر، پودر نوشیدنی، پودینگ، دسر فوری، ژله حاضر آماده، ژله گیاهی و بستنی زمستانی است. این شرکت زیر برند شیبا را در سال 1383 و شیبابا را در سال 1378 اضافه و راه‌اندازی کرده است. محورهای بهبود مستمر فرآیندها و روزآمدسازی منابع و زیرساخت‌های سازمان، ارتقا سطح سلامت کیفی و ایمنی محصولات و بهبود مستمر در پیاده‌سازی GMP و GHP و عرضه محصولات جدید و جلب رضایت مشتری از طریق ایجاد تنوع در سبد کالا، از جمله اهداف اصلی این شرکت محسوب می‌شوند.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • وزن
    180 گرم
  • وزن بسته‌بندی
    184 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    18.5 × 13.5 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت
    56/10978
  • سایر توضیحات
    ارزش غذایی در 100 گرم - انرژی: 61/11 گرم - قند: 13/784 گرم - چربی: 0/03 گرم - نمک: 0/011 گرم