پاستیل شیبا مدل Colala مقدار 35 گرم
جهت خرید این محصول کلیک کنید

پاستیل شیبا مدل Colala مقدار 35 گرم

نقد و بررسی تخصصیپاستیل شیبا مدل Colala مقدار 35 گرم

پاستیل با طعم نوشابه‌

در مواد اولیه‌ی پاستیل از ژلاتین استفاده می‌کنند که حالت نرم‌تری به آن می‌بخشد؛ بنابراین در مقایسه با شکلات‌ها و آب‌نبات‌های سفت، خوردن آن بسیار آسان‌تر است. علاقه به پاستیل محدودیت سنی خاصی ندارد و کودکان و بزرگسالان این خوراکی خوش‌مزه و ژله‌ای‌شکل را دوست دارند. در تهیه‌ی پاستیل انواع اسانس‌های میوه‌ای براساس مزه و طعمی که مورد نظر باشد، رنگ‌ها و طعم‌دهنده‌های مجاز خوراکی، آب، شیرین‌کننده که می‌تواند شکر یا گلوکز باشد و چند افزودنی دیگر به‌کار گرفته می‌شود. همچنین در فرآیند تولید پاستیل، مقداری ژلاتین برای ایجاد حالت شفافیت و چسبندگی و مقداری روغن خوراکی برای براق شدن آن به کار می‌رود.

خواص ژلاتین

 

 

 

فرآورده ژلاتین به‌تنهایی هیچ مزه‌ای ندارد و شرکت‌های تولید کننده مواد خوراکی با اضافه‌کردن پوره، آب میوه یا اسانس میوه، آن‌ها را طعم‌دار کرده و پاستیل‌هایی با طعم‌های متفاوت را تولید می‌کنند. ژلاتین نوعی فرآورده پروتئینی است و اصلی‌ترین ماده تشکیل‌دهنده ژله به‌شمار می‌رود. همچنین ژلاتین منبعی سرشار از پروتئین است که برای کارکرد بهینه بدن مورد نیاز بوده و به سلامتی بدن کمک خواهد کرد. این ماده خوراکی خاصیت ضدالتهابی دارد؛ بنابراین دردهای مفصلی را کاهش داده و از ابتلا به پوکی استخوان هم پیشگیری می‌کند. این فرآورده یک ماده جامد است که از کلاژن پوست، استخوان و غضروف‌های حیوانات تولید می‌شود. البته نگران بوی بد ژلاتین نباشید زیرا این ماده غذایی هیچ‌گونه بو یا مزه‌ای ندارد و رنگ آن زرد بسیار شفاف است. گلایسین موجود در ژلاتین برای تقویت سیستم گوارش و بهینه کردن روند هضم و جذب غذا در بدن هم موثر خواهد بود.

هرم غذایی

شیوا، شرکتی با 23 سال سابقه

 

 

 

 

شرکت شیوا فعالیت رسمی خود را از سال 1372 با هدف تولید و عرضه  پاستیل، آب نبات و بستنی زمستانی آغاز کرده است. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات شیرینی، شکلات و پاستیل در ایران محسوب می‌شود. در حال حاضر شیوا در حال تولید و عرضه محصولات مختلفی از جمله انواع پاستیل، محصولات هوادهی شده (مارشمالو)، پودر ژله، کرم کارامل، پودر دسر، پودر نوشیدنی، پودینگ، دسر فوری، ژله حاضر آماده، ژله گیاهی و بستنی زمستانی است. این شرکت زیر برند شیبا را در سال 1383 و شیبابا را در سال 1378 اضافه و راه‌اندازی کرده است. محورهای بهبود مستمر فرآیندها و روزآمدسازی منابع و زیرساخت‌های سازمان، ارتقا سطح سلامت کیفی و ایمنی محصولات و بهبود مستمر در پیاده‌سازی GMP و GHP و عرضه محصولات جدید و جلب رضایت مشتری از طریق ایجاد تنوع در سبد کالا، از جمله اهداف اصلی این شرکت محسوب می‌شوند.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • وزن
    35 گرم
  • وزن بسته‌بندی
    35 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    12.5 × 9 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت
    56/10978
  • سایر توضیحات
    ارزش غذایی در هر 100 گرم: - انرژی: 305/5 کیلوکالری - کربوهیدرات: 69/37 گرم - کلسترول: 0 گرم - چربی: 0/15 گرم - پروتئین: 6/68 گرم - سدیم: 22/69 میلی‌گرم