پاستل روغنی 36 رنگ کوییلو کد 914002
جهت خرید این محصول کلیک کنید

پاستل روغنی 36 رنگ کوییلو کد 914002

نقد و بررسی تخصصیپاستل روغنی 36 رنگ کوییلو کد 914002

پاستل روغنی 36 رنگ «کوییلو» کد «914002» با رنگ‌های جذاب خود، فرزندتان را برای خلق یک اثر زیبای نقاشی به وجد می‌آورد. برای پدر و مادرهایی که می‌خواهند برای کودک علاقه‌مند به نقاشی‌شان پاستل روغنی بخرند، شاید هیچ‌چیز به اندازه‌ی این اهمیت نداشته باشد که رنگ‌ها در هنگام استفاده به کودکشان آسیبی نزنند. شرکت کوییلو این پاستل‌های روغنی را دقیقا به‌منظور استفاده‌ی کودکان و به صورت کاملا غیرسمی و ایمن ساخته است. پاستل‌‌ها فرمی شش‌ضلعی دارند و طراحی ارگونومیک آن‌ها باعث می‌شود که هنگام کار در دست کودک لیز نخورند و او را خسته نکنند. همچنین پوشش کاغذی آن‌ها علاوه‌بر اینکه مانع کثیف‌شدن پاستل‌های رنگ‌ روشن در کنار رنگ‌های تیره می‌شود، موجب می‌شود که دست کودک به طور مستقیم با رنگ‌ها برخورد نداشته باشد.
نام «کوییلو» (Quilo) از نام نوشت‌افزاری قدیمی به نام «کوییل» (Quil) گرفته شده است. این برند که در آلمان پایه‌گذاری شده است، محصولاتی کاربرپسند و حافظ محیط‌زیست ارائه می‌کند. در فرایند تولید محصولات کوییلو به جزئیات توجه زیادی می‌شود. این شرکت متعهد شده است تا با تولید محصولاتی بادوام، الهام‌بخش مصرف‌کنندگان باشد.
«پاستل‌های روغنی» (Oil Pastels) از ترکیب رنگ‌دانه، موم‌های هیدروکربنی و چربی حیوانی به دست می‌آیند. درواقع این نوع پاستل شبیه مداد شمعی ولی نرم‌تر و انعطاف‌پذیرتر از آن است. قابلیت انعطاف پاستل روغنی بر اثر حرارت ـ حتی دمای دست ـ افزایش می‌یابد و در نتیجه رنگ‌ بیشتری روی بستر به جای می‌گذارد؛ ازاین‌رو تسلط روی پاستل روغنی کمی دشوار است. این رنگ طی مراحل خشک‌شدن، بدون تغییر باقی می‌ماند. پاستل‌های روغنی را می‌توان به روش‌های مختلفی به کار برد؛ از جمله برهم‌نهادن رنگ‌ها، خراشیدن یا مالش سطح رنگ، حل‌کردن و ترکیب با آبرنگ یا رنگ اکریلیک.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    36
  • فرم سطح مقطع
    شش ضلعی
  • نوع پوشش
    کاغذی
  • سایر توضیحات
    - غیر سمی و ایمن برای استفاده کودکان - با رنگ‌های زنده و شفاف - دارای طراحی ارگونومیک شش‌ضلعی، برای کاربرد آسان و بدون خستگی - طول پاستل: 75 میلی‌متر