هویه دیجیتال ایزی فیکس مدل T12x
جهت خرید این محصول کلیک کنید

هویه دیجیتال ایزی فیکس مدل T12x

نقد و بررسی تخصصیهویه دیجیتال ایزی فیکس مدل T12x

هویه EasyFix T12x – لحیم کاری و جدا کردن لحیم یکی از مهم ترین و پرکاربردترین عملیات در تعمیرات موبایل است که به وسیله دستگاهی به نام هویه انجام می شود .

نحوه کار به این صورت است که سیم لحیم بین قطعه مورد نظر و برد قرار می گیرد و توسط گرمای هویه ذوب می شود و قطعه را به برد متصل می کند .

هویه های الکتریکی چند نوع می باشند که از جمله آن ها می توان هویه های قلمی معمولی ، هویه های قلمی قابل تنظیم ( دیمر دار ) و هویه های استیشن را نام برد .

هویه های قلمی از المنت حرارتی ، نوک هویه و دسته هیتر تشکیل شده اند . با عبور برق از المنت ، گرما تولید می شود و به نوک هویه منتقل می شود . در ساختن دسته هویه برای سهولت کاربر از عایق استفاده می شود .

هویه های استیشن دارای امکان تنظیم دقیق دما و توان می باشند . این نوع هویه ها علاوه بر هویه قلمی ، دارای یک جعبه منبع تغذیه نیز می باشند . هویه های استیشن به دو صورت آنالوگ و دیجیتال در بازار موجود می باشند . برای تنظیم پارامترها هویه های آنالوگ از ولوم و صفحه مدرج و هویه های دیجیتال از تعدادی دکمه و صفحه نمایش برخوردار هستند .

هویه EasyFix T12x دستگاهی کوچک اما پرقدرت با محدوده دمایی 200 تا 450 درجه سانتی‌گراد می باشد . این هویه دارای سیستم خواب خودکار با قرارگیری روی پایه نگه دارنده است . این ویژگی باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و طول عمر دستگاه می‌شود . این محصول دارای یک صفحه نمایش دیجیتال برای نمایش درجه حرارت و تنظیم آن می‌باشد.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • ابعاد
    16x9x4 سانتی‌متر
  • توان
    72 وات
  • ویژگی‌های هویه
    استیشن
  • لامپ نشانگر وضعیت
  • سایر توضیحات
    گرم شدن سریع و کنترل دقیق دما حالت سیستم خواب خودکار کوچک، سبک و کم جا شروع به کار خودکار (با حرکت دادن دسته) ویژگی ESD ( تخلیه الکترواستاتیکی )