نان شیرمال سه نان مقدار 340 گرم
جهت خرید این محصول کلیک کنید

نان شیرمال سه نان مقدار 340 گرم

نقد و بررسی تخصصینان شیرمال سه نان مقدار 340 گرم

سه‌نان در راستای سلامتی

سه‌نان در یک و نیم هکتار به‌عنوان اولین و تنها کارخانه تمام اتوماتیک نان به روش صنعتی در ایران با همکاری گروه صنعتی کاک کشور هلند(Kaak Group) در مهرماه 1387 در شهرک صنعتی بهارستان کرج به بهره برداری رسید و نانی کامل، مغذی، سالم و بصورت کاملاً اتوماتیک و بدون دخالت دست تولید نموده است. سه‌نان با مخلوطی از آرد گندم‌های موجود که ویژگی‌های آن مورد تایید بخش غذایی گروه صنعتی (کاک) هلند است تهیه و تولید می‌شود. محصولات سه نان در فرهای مخصوص بدون تماس مستقیم با آتش پخت می‌شود. همچنین محصولات سه‌نان پیش از بسته‌بندی توسط برج‌های خنک کننده به دمای مطلوب می‌رسد؛ در نتیجه این عمل، زمان ماندگاری سه‌نان زیاد بوده و به آسانی دچار کپک‌زدگی نمی‌شود.

 

نان مناسب برای کودکان شما

نان یکی از محصولات غذایی است که با هروعده‌ای قابل مصرف است. انواع نان با غذاهای محتلف استفاده می‌شوند و حتی برخی از مدل‌های نان در شکل‌دهی، تزئین و حتی طبخ غذاها نقش دارند. نان بخش عمده‌ای از انرژی، پروتئین و مواد معدنی شامل آهن، کلسیم و برخی از ویتامین‌های مورد نیاز بدن را تامین می‌کند و از ارزش بالایی برخوردار است.

شیرمال نوعی نان خوشمزه است که با استفاده از آرد گندم، شیر و روغن تهیه می‌شود. نان شیرمال شبیه به نان فطیر است که در بسیاری از شهرهای ایران با روش‌های کم و بیش متفاوتی، با قطر کمتر از 40 سانتی‌متر و به رنگ قهوه‌ای تیره  پخت می‌شود. پایه اصلی نان شیرمال، شیر به جای آب است و همین مورد، اصلی‌ترین تفاوت نان شیرمال و نان فطیر است و به همین دلیل به این نان، نان شیرمال گفته می‌شود یعنی؛ نانی که با شیر مالش داده شده باشد. مصرف نان با کیفیت برتر باعث کاهش دور ریز نان توسط مردم می‌شود. همچنین مصرف نان سبوس دار غنی شده کمک به کاهش بخشی از بیماری ها و نارسایٔیهای بهداشتی جامعه و ارتقاء سلامتی جامعه و کاهش سرطان های گوارشی می‌کند. مغز این نان خوشمزه، بسیار مغذی است و به علت فرآیند پیشرفته تولید و تخمیرو پخت کامل، قابلیت هضم راحتی دارد و در معده ایجاد ترشی نمی کند. همچنین به علت وجود تخم مرغ و شیر خشک، مصرف آن خصوصاً برای کودکان بسیار مفید است. گفتنی است این نان حاوی ویتامین‌های گروهB است.

نان شیرمال سه نان

تغذیه سالم‌تر

نان‌های خوشمزه شیرمال سه‌نان بخش عمده‌ای از انرژی، پروتئین و مواد معدنی شامل آهن، کلسیم و برخی از ویتامین‌های مورد نیاز بدن را تامین می‌کند که در مقایسه با سایر مواد غذایی از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. این نان‌ها کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست تولید می‌شوند. همچنین به دلیل تخمیر کامل هضم این نان‌ها به صورت کامل انجام می‌شود. گفتنی است به علت وجود تخم مرغ و شیر خشک در ترکیبات آن، این نان دارای مقادیر زیادی کلسیم، امگا 3 و امگا 6 است .

 

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • وزن بسته‌بندی
    340 گرم
  • شماره پروانه بهداشت
    56/11470
  • همراه با
    سبوس
  • مواد تشکیل‌دهنده
    گندم
  • ویژگی نان
    شیرمال
  • سایر توضیحات
    ارزش غذایی در هر سهم نان: - انرژی: 213 کیلوکالری - قند: 32.7 گرم - چربی: 7 گرم - نمک: 0.34 گرم - اسیدهای چرب ترانس: 0.15 گرم - ترکیبات: - آرد گندم سبوس‌دار، آب، نمک، خمیر مایه، کره گیاهی، شکر، شیرخشک، تخم‌مرغ، زعفران - شيرمال از نان های سنتي ايران مي باشد كه داراي طعمي شيرين، بافتي نرم و دلپذير است. نان شيرمال برای وعده صبحانه و ميان وعده مناسب است. - مغز این نان بسیار مغذی است و به علت فرآیند پیشرفته تولید و تخمیرو پخت کامل، قابلیت هضم راحتی دارد و در معده ایجاد ترشی نمی کند . - این نان به علت وجود تخم مرغ و شیر خشک، خصوصاً برای کودکان بسیار مفید است. - حاوی ویتامین های گروه (B) است.