نان سوخاری حاوی سبوس با دارچین تلاش مقدار 400 گرم
جهت خرید این محصول کلیک کنید

نان سوخاری حاوی سبوس با دارچین تلاش مقدار 400 گرم

نقد و بررسی تخصصینان سوخاری حاوی سبوس با دارچین تلاش مقدار 400 گرم

ارزش غذایی نان سوخاری حاوی سبوس و دارچین

این محصول از ترکیبات آرد گندم، سبوس گندم، شیرتازه، 9 درصد روغن گیاهی، شهدخرما، دارچین، خمیرمایه ، سیاه دانه تشکیل شده است. در هر 50 گرم از نان‌های سوخاری تلاش 203 کیلوکالری انرژی، 9 گرم قند، 6.35 گرم چربی، 0.15 گرم نمک و 0.0125 گرم اسیدهای چرب ترانس وجود دارد. این نوع نان‌‌ها می‌توانند جایگزین نان‌های سنتی باشند که علاوه‌بر خوش‌طعم بودن آن، مفید و خاصیت درمانی دارند. گفتنی است، دارچین موجود در این نان، باتوجه به کلسیم و فیبر موجود در آن، بدن را در مقابل بیماری‌های قلبی و فشارخون بالا محافظت می‌کند. همچنین این مواد جریان خون را تسهیل کرده و موجب اکسیژن رسانی به سلول‌خای بدن می‌شود. استفاده از این نان‌های سوخاری به صورت روزمره کاملا مفید بوده و در هر وعده غذایی خود می‌تواند جایگاهی داشته باشد.

تاریخچه شرکت نان تلاش

 

 

شرکت دانش بنیان نان تلاش از ابتدای مهر سال 92 با تولید انواع نان‌های سوخاری با برند تلاش و دکتر تلاش آغاز بکار نموده است. این شرکت امید دارد با تولید نان‌هایی سالم، خوشمزه و مغذی، لذت و خشنودی بیشتری از مصرف این نان‌ها برای افراد فراهم کند و از این طریق سهمی در ساختن زندگی بهتر داشته باشد. محصولات نان تلاش در چهار گروه از نان‌های شیرین، رژیمی، خشک و بدون گلوتن تشکیل شده‌اند. استراتژی شرکت تلاش در دو حوزه تولید و عرضه، نان‌های سالم و خوشمزه با نام نان تلاش و نان‌های سالم و رژیمی با نام نان دکتر تلاش است.

مفید و مغذی

مصرف نان‌های سوخاری تلاش، نه‌تنها باعث اختلال در رژیم‌غذایی نمی‌شوند بلکه می‌توانند یک مواد غذایی مغذی و سیرکننده برای بدن باشند. اکثر افراد برای صرف صبحانه، عصرانه حتی بعد از شام در کنار چای یا قهوه خود، عادت به صرف مواد شیرین کننده‌ یا خوردن کیک و شکلات به همراه آن دارند. برای اینکه با خیال راحت و بدون نگرانی بتوانید از نوشیدنی لذت ببرید، نان‌های سوخاری تلاش می‌تواند جایگزین مناسبی باشد. همان‌طور که کفته شد، برای افراد مبتلا به دیابت است مدل بسیار توصیه می‌شود.

نان‌های سنتی علاوه‌بر اینکه باعث اختلال در رژیم غذایی می‌شوند، قند خون را نیز افزایش می‌دهند. پس با تهیه نان سوخاری حاوی سبوس و دارچین تلاش به سلامت بدن خود اهمیت داده و نهایت لذت را ببرید. ترکیب سبوس و دارچین در این محصول طعمی دلچسب و لذیذ به همراه دارد و بدن شما را در برابر افزایش قند خون و جذب کلسترول محافظت می‌کند.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • وزن
    400 گرم
  • وزن بسته‌بندی
    456 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    22.8 × 16 × 7 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت
    33/10280
  • همراه با
    سبوس
  • شوید خشک
  • مواد تشکیل‌دهنده
    گندم
  • ویژگی نان
    ساده
  • سایر توضیحات
    سرشار از شیر تازه حاوی سیاه دانه ارزش غذایی محصول در هر 50 گرم: -انرژی: 203 کیلوکالری - قند: 9 گرم - چربی: 6.35 گرم - نمک: 0.15 گرم -اسیدهای چرب ترانس : 0.0125 گرم