نان سوخاری حاوی سبزیجات معطر رزماری دکتر تلاش مقدار 400 گرم
جهت خرید این محصول کلیک کنید

نان سوخاری حاوی سبزیجات معطر رزماری دکتر تلاش مقدار 400 گرم

نقد و بررسی تخصصینان سوخاری حاوی سبزیجات معطر رزماری دکتر تلاش مقدار 400 گرم

یک لقمه نان و رزماری

سر میز صبحانه، پشت میز کار یا حتی خیابان، حتما جای مناسبی برای خوردن تکه‌ای نان تلاش خواهد بود. طعم دلچسب و تردی تنها یک قطعه از این نان سوخاری همان لذتی را دارد که خوردن یک بسته چیپس یا اسنک. تردی و شوری و شیرینی توامان طعم متفاوت و دلچسبی به آن داده است. بگذریم از عطر رزماری که اشتها و انگیزه را برای خوردن این نان دوچندان می‌کند. قطعه‌های مرتب و منظم نان در اندازه‌های یکسان و در یک بسته بندی تمیز و بهداشتی امکان نگهداری و مصرف آن را حتی به مدت‌های طولانی بسیار آسان کرده است.

آشنای ناشناخته

 

 

 

در هر باغچه‌ای سر خیابان یا پای هر درختی چیزی که زیاد دیده می‌شود، بوته رزماری است. کافی‌ست خم شوید کمی سرشاخه‌ها و برگ‌های آن را استشمام کنید تا ببینید همان عطری است که پیش از این در انواع سبزی سالاد، کوکو، مرغ و ماهی شنیده‌اید. عطر نسبتا تند و مطبوع رزماری در هر خوراک و غذایی که استفاده شود طعم و مزه متفاوتی به آن می‌دهد. این گیاه حاوی ترکیباتی به نام کولین است که چربی‌های کبد را کنترل می‌کند و برای دستگاه گوارش هم مفید است. به‌علاوه، رزماری برای آرامش اعصاب و رفع استرس فواید بسیاری دارد.

تلاش

شرکت دانش بنیان نان تلاش از ابتدای مهر سال 92 با تولید انواع نان‌های سوخاری با برند تلاش و دکتر تلاش آغاز بکار نموده است. این شرکت امید دارد با تولید نان‌هایی سالم، خوشمزه و مغذی، لذت و خشنودی بیشتری از مصرف این نان‌ها برای افراد فراهم کند و از این طریق سهمی در ساختن زندگی بهتر داشته باشد. محصولات نان تلاش در چهار گروه از نان‌های شیرین، رژیمی، خشک و بدون گلوتن تشکیل شده‌اند. استراتژی شرکت تلاش در دو حوزه تولید و عرضه، نان‌های سالم و خوشمزه با نام نان تلاش و نان‌های سالم و رژیمی با نام نان دکتر تلاش است.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • وزن
    400 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    22.8 × 16 × 7 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت
    33/10191
  • همراه با
    سبوس
  • مواد تشکیل‌دهنده
    گندم
  • جو
  • ویژگی نان
    ساده
  • سایر توضیحات
    سرشار از شیر تازه حاوی سیاه دانه، مالت جو و رزماری ارزش غذایی محصول در هر 50 گرم: -انرژی: 201 کیلوکالری - قند: 3.5 گرم - چربی: 3.85 گرم - نمک: 0.7 گرم -اسیدهای چرب ترانس : 0.01گرم