نان سوخاری حاوی آرد چاودار دکتر تلاش -400 گرم
جهت خرید این محصول کلیک کنید

نان سوخاری حاوی آرد چاودار دکتر تلاش -400 گرم

نقد و بررسی تخصصینان سوخاری حاوی آرد چاودار دکتر تلاش -400 گرم

ارزش غذایی نان سوخاری حاوی میوه انجیر نان سوخاری حاوی آرد چاودار

 

هر 5 عدد نان سوخاری معادل 50 گرم بوده که داری 201 کیلوکالری انرژی، 3.5 گرم قند، 3.9 گرم چربی، 0.65 گرم نمک و 0.01 گرم اسیدهای چرب ترانس است. این محصول از ترکیبات آرد گندم، آرد چاودار، آرد جو، سبوس گندم، مالت جو، خمیرمایه، سیاه دانه، شیرتازه، 5 درصد روغن گیاهی و نمک تشکیل شده است. این نان‌ها می‌توانند جایگزین مناسبی برای نان‌های سنتی باشند که علاوه‌بر خوش‌طعم بودن آن، مفید و مغذی هستند و استفاده از این نان‌ها در برنانه رژیمی توصیه می‌شود.

تاریخچه شرکت نان تلاش

 

 

 

شرکت دانش بنیان نان تلاش از ابتدای مهر سال 92 با تولید انواع نان‌های سوخاری با برند تلاش و دکتر تلاش آغاز بکار نموده است. این شرکت امید دارد با تولید نان‌هایی سالم، خوشمزه و مغذی، لذت و خشنودی بیشتری از مصرف این نان‌ها برای افراد فراهم کند و از این طریق سهمی در ساختن زندگی بهتر داشته باشد. محصولات نان تلاش در چهار گروه از نان‌های شیرین، رژیمی، خشک و بدون گلوتن تشکیل شده‌اند. استراتژی شرکت تلاش در دو حوزه تولید و عرضه، نان‌های سالم و خوشمزه با نام نان تلاش و نان‌های سالم و رژیمی با نام نان دکتر تلاش است.

تجربه لذت به‌همراه نان سوخاری دکتر تلاش

 

وجود آرد چاودار در این مدل از نان‌های دکتر تلاش، دارای منیزیم، منگنز، فسفر و ویتامین ب 1 بوده و برای افرادی که کلسترول بالایی دارند بسیار مفید است و باعث کاهش آن می‌شود. همچنین وجود فیبرهای غذایی در آرد چاودار، تاثیر چشمگیری در کاهش کلسترول دارد. گفتنی است، ساختار این آرد به گونه‌ای تهیه شده که در معده مقدار آب بیشتری را جذب می‌کند که موجب حس سیری کاذب به فرد منتقل می‌کند. استفاده از محصولات دکتر تلاش علاوه‌بر طعم دلچسب و فوق‌العاده، ریشه‌ی درمانی نیز به‌همراه دارد. این محصولات به‌راحتی تهیه می‌شوند و نسبت به ارزش غذایی و درمانی بالا، قیمت مناسبی دارند. توصیه می‌شود با تهیه نان‌های تلاش به سلامتی بدن خود بیفزاید و تجربه‌ای بی‌نظیری را کسب کنید. محصولات شرکت تلاش می‌تواند در هر زمان و مکانی از جمله منزل، محل کار، پیک ‌نیک و…. در کنار خوراکی‌های دیگر، همراه همیشگی شما به عنوان نانی سالم و مقوی باشد.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • وزن
    400 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    22.8 × 16 × 7 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت
    33/10192
  • همراه با
    سبوس
  • مواد تشکیل‌دهنده
    جو
  • گندم
  • ویژگی نان
    ساده
  • سایر توضیحات
    سرشار از شیر تازه حاوی سیاه دانه، مالت جو و آرد چاودار ارزش غذایی محصول در هر 50 گرم: -انرژی: 201 کیلوکالری - قند: 3.5 گرم - چربی: 3.9 گرم - نمک: 0.65 گرم -اسیدهای چرب ترانس : 0.01گرم