میکرودرم خانگی میوتو ایتالیا مدل Bianca
جهت خرید این محصول کلیک کنید

میکرودرم خانگی میوتو ایتالیا مدل Bianca

نقد و بررسی تخصصیمیکرودرم خانگی میوتو ایتالیا مدل Bianca

میکرودرم خانگی میوتو

میکرودرم روشی برای جوان سازی پوست است که با استفاده از دستگاه مخصوص لایه بردار پوست انجام می گیرد. با انجام درست میکرودرم، می‌توانید پوست خود را از جوش، لک و بسیاری از ضایعات پوستی دیگر پاک کنید. به طور کلی میکرودرم می تواند در کلینیک‌ها  یا در منزل انجام بگیرد. تفاوت این دو در قدرت دستگاهی است که از آن استفاده می‌شود؛ اما باید توجه داشت که داشتن یک میکرودرم خانگی می‌تواند شما را از رفتن به کلینیک‌ها و صرف هزینه بیشتر، بی‌نیاز کند. میکرودرم خانگی میوتو ایتالیا مدل Bianca محصولی است که کمک می‌کند افراد بدون نیاز به ترک کردن خانه بتوانند پوستی سالم و جوان داشته باشند. میکرودرم خانگی میوتو ایتالیا مدل Bianca محصولی است که در اندازه یک گوشی موبایل و با بدنه سفید رنگ طراحی و تولید شده است. کوچک بودن و سبک بودن آن باعث می‌شود بدون خستگی دست بتوان از آن استفاده کرد. در قسمت بالای این میکرودرم سری آن قرار گرفته است. با خارج کردن این سری می توانید در موقع نیاز بتوانید آن‌ها را تعویض کنید. در قسمت میانی این دستگاه یک صفحه نمایش LCD و دکمه‌ها قرار گرفته است. در قسمت پایین دستگاه هم یک درگاه برای شارژ قرار گرفته است. یکی از ویژگی‌های مثبی که این دستگاه دارد، این است که سیم و دستگاه شارژ آن از بدنه اصلی جدا است و لازم نیست برای استفاده از آن سیم برق به دستگاه متصل باشد.

 

 

با استفاده از میکرودرم خانگی میوتو ایتالیا مدل Bianca، می‌توانید بیرونی ترین لایه پوست خود را بردارید تا به این ترتیب لکه‌ها، جوش‌ها و آثار ناشی از محصولات آرایشی را از سطح آن  پاک سازی کنید. حذف سلول‌هایی که بر روی پوست شما وجود دارند و به آن‌ها سلول‌های مرده می‌گویند، باعث ایجاد لایه‌ای تازه بر روی سطح پوست شما شده و در نتیجه پس از استفاده از این دستگاه شما شاهد پوستی شفاف و روشن‌تر خواهید بود. هنگامی که از میکرودم استفاده می‌کنید سلول‌های جدا شده از سطح پوست در پشت فیلتری که در سر دستگاه قرار دارد، جمع می‌شوند و جمع شدن این سلول‌ها روی هم باعث می‌شود تا کشش دستگاه کم شود. پس از هر بار استفاده باید پدهای فیلتر تعویض شوند. به این منظور به همراه دستگاه، تعدادی پد فیلتر قابل تعویض در بسته بندی قرار گرفته است.

 

جمع بندی

میکرودرم خانگی میوتو ایتالیا مدل Bianca ممحصولی است که در کشور ایتالیا طراحی و روانه بازار شده است. این محصول تنها برای یک بار استفاده در هر هفته سفارش شده است. میکرودرم خانگی میوتو ایتالیا مدل Bianca از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و توانسته است گواهینامه‌هایFDA ، CE، FCC  و ROHS را نیز کسب کند. این محصول با لایه برداری بیرونی‌ترین سطح پوست می‌تواند در زیبایی و سلامت پوست شما موثر باشد. از دیگر مزایای این محصول افزایش گردش خون و از بین بردن آلودگی و چربی از روی پوست است. این محصول دارای 3 حالت نور درمانی هم هست و بسیار دستگاه مناسبی برای استفاده در منزل است.

 

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • اقلام همراه
    5 عدد سری قابل تعویض پد فیلتر کابل شارژ microUSB دفترچه راهنما
  • تعداد سری
    پنج عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    مجهز به نمایشگر LCD قابلیت تنظیم مکش در 5 حالت دارای 3 حالت نور درمانی مناسب لایه برداری سطحی پوست افزایش گردش خون از بین بردن آلودگی و چریی از روی پوست دارای گواهینامه های FDA ، CE، FCC و ROHS