مینی واش فریدولین مدل SWF-35A
جهت خرید این محصول کلیک کنید

مینی واش فریدولین مدل SWF-35A

نقد و بررسی تخصصیمینی واش فریدولین مدل SWF-35A

مینی واش فریدولین SWF-35A برای داشتن لباس‌های همیشه تمیز

شستن لباس‌های کثیف کار زمان‌بری است؛ مخصوصا وقتی قرار باشد برای شسشتن لباس‌ها صبر کنید تا لباس‌های کثیف به مقدار کافی جمع شوند تا بتوانید آن‌ها را داخل ماشین لباسشویی بیندازید. البته یک راه جایگزین وجود دارد و آن مینی واش است! مینی واش یک دستگاه جمع‌وجور و کاربردی است که با استفاده از آن می‌توانید لباس‌ها را سریع بشویید و خشک کنید. مینی واش فریدولین مدل SWF-35A دقیقا همان محصولی است که از یک مینی‌ واش حرفه‌ای و کاربردی مد نظر دارد.

ویژگی‌های مینی واش فریدولین مدل SWF-35A

مینی واش فریدولین مدل SWF-35A برای کارهای مختلفی کاربرد دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، شستن لباس کودک و نوزاد است. لباس کودکان لطافت زیاد و حجم کمی دارد و اگر بخواهید آن را داخل ماشین لباسشویی بزرگ بشویید، کار کمی سخت می‌شود. برای شستشوی لباس کودک بهتر است از شوینده‌های مخصوص استفاده شود و آن را با سایر لباس‌های کثیف، در یک نوبت در ماشین نیندازید. به همین دلیل مینی واش در خانه‌هایی که کودکان زندگی می‌کنند، استفاده زیادی دارد.

مینی واش فریدولین مدل SWF-35A یک محصول کاربردی و کم‌جا است که در رنگ سفید تولید شده و آن را می‌توانید داخل حمام، سرویس بهداشتی یا آشپزخانه قرار دهید و پس از ریختن لباس‌ها داخل آن، اجازه دهید کارِ شستشو انجام شود.

ابعاد این محصول ۴۵۰ در ۴۶۰ در ۷۶۰ سانتی‌متر است و به راحتی در مکان‌های مختلف خانه جا می‌شود، وزن آن برابر با ۱۷ کیلوگرم است و از ظرفیت داخلی ۳.۵ کیلوگرم بهره می‌برد. این محصول یک مینی واش تمام اتوماتیک است که در آن از بالا باز می‌شود و به آن مینی واش در از بالا می‌گویند به مینی‌واش‌های خانگی، کهنه‌شور نیز می‌گویند.

کهنه‌واش فریدولین دارای یک صفحه نمایشی و پنل تنظیمات است. تنظیمات را براساس نوع شستشو می‌توانید روی گزینه‌های مختلف قرار دهید. یکی از گزینه‌هایی که می‌توانید با استفاده از صفحه نمایشی کنترل کنید، مدت زمان باقی‌مانده تا تمام شدن عملیات شست‌وشو است.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این محصول، سیستم خشک‌کن است که در مدت‌زمان کوتاهی، لباس‌ها را آب‌کشی می‌کند تا با راحتی بیشتری بتوانید آن را پهن کنید. همچنین مینی واش مدل SWF-35A مجهز به سیستم تنظیم آب است که سطح آب را می‌توانید روی سه حالت مختلف تنظیم کنید. یکی از مزایای این ویژگی‌، صرفه‌جویی در مصرف آب است. شما می‌توانید برای لباس‌های کم، سطح آب را روی درجه اول تنظیم کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این محصول، داشتن فیلتر پرزگیر است که با جذب پرز و مو، مانع انتقال آن‌ها به موتور مینی‌واش و آسیب دیدن محصول و همچنین جلوگیری از چسبیدن پرزها به لباس‌های دیگر می‌شود. این یک ویژگی مهم برای شستشوی لباس‌های بچه‌گانه است و مانع از انتقال پرزها به لباس‌ کودکان و بروز آلرژی می‌شود.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • ابعاد
    450 × 460 × 760 سانتی‌متر
  • وزن
    17 کیلوگرم
  • ظرفیت
    3.5
  • فناوری
    خشک‌کن
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    قفل کودک
  • نوع مخزن
    در از بالا
  • امکانات همراه
    نمایشگر
  • سایر توضیحات
    تمام اتوماتیک دارای 6 برنامه عیب یابی هوشمند دارای پمپ تخلیه،فیلتر پرز گیر و شیر برقی قابلیت تنظیم ارتفاع آب قابلیت انتخاب وضعیت شست‌وشو جهت لباس‌های مختلف زمان شست‌وشو متغیر بین 19 تا 42 دقیقه دارای مخزن خشک‌کن استیل و کابینت فشرده فایبر گلاس