مبدل فرز به اره زنجیری برقی مدل ARS-11306003
جهت خرید این محصول کلیک کنید

مبدل فرز به اره زنجیری برقی مدل ARS-11306003

نقد و بررسی تخصصیمبدل فرز به اره زنجیری برقی مدل ARS-11306003

مبدل فرز به اره زنجیری برقی مدل ARS-11306003 با طول تیغه و برش 30 سانتی متر می باشد. این الحاقی مجهز به مخزن روغن برای روغنکاری زنجیر است. هدف از روغنکاری زنجیر جلوگیری از اصطحکاک و سایش و افزایش طول عمر دستگاه است. توصیه این است که حتما روغنکاری زنجیرها انجام شود. قابلیت تعویض تیغه، طراحی آرگونومیک تبدیل فرز به اره جهت استفاده آسان کاربر و جنس تیغه محکم با قابلیت تعویض از ویژگی های دیگر این دستگاه می باشد. قابل نصب بر روی انواع دستگاه های فرز و مینی فرز برای تبدیل دستگاه به اره برقی زنجیری
کاربردهای مبدل فرز به اره زنجیری برقی یا دستگاه تبدیل فرز برقی به اره برقی زنجیری : برش چوب در انواع مختلف مانند درخت یا الوار، برش تنه و ساقه یا هیزم و انواع برش کاری ، نجاری و … است.
به طور کلی دستگاه های مبدل به منظور افزایش یا تغییر کارایی یک دستگاه و همچنین صرفه جویی در هزینه های اقتصادی افراد طراحی و ساخته شده اند. بر همین اساس ، الحاقی تبدیل فرز به اره زنجیری نیز باعث داشتن یک اره زنجیری کاربردی در کنار فرز شما شده و شما را از خرید جداگانه اره زنجیری بی نیاز می سازد.

الحاقیه مبدل فرز به اره زنجیری شامل قطعاتی است که با اتصال به فرز برقی می تواند به اره برقی کاربردی تبدیل شود. در این دستگاه، یک براکت یا پایه پشتیبانی به جلو مینی فرز برقی متصل شده و یک اره برقی را تشکیل می دهد ، اره ، زنجیر ، چرخ دنده ها و سایر قطعات را نگه می دارد. پس از اتصال قطعات به فرز یا مینی فرز خود، اره ای به طول تیغه 30 سانتی متر خواهیم داشت.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • ابعاد
    30x10x20 سانتی‌متر
  • وزن
    3 کیلوگرم
  • سرعت حرکت زنجیر
    2000 دور در دقیقه
  • قدرت موتور
    0.2 اسب بخار
  • ویژگی‌های اره برقی
    برش چرخشی
  • برش رفت و برگشتی (افقی)
  • حفاظ
  • قابلیت برش با زاویه
  • سایر توضیحات
    1. طول برش: 30 سانتی متر 2. طول تیغه: 30 سانتی متر (12 اینچ) 3. قابل نصب بر: انواع دستگاه های فرز و مینی فرز برای تبدیل دستگاه به اره برقی زنجیری 4. دیگر ویژگی ها: مجهز به مخزن روغن برای روغنکاری زنجیر(روغنکاری زنجیر برای جلوگیری از اصطحکاک و سایش و افزایش طول عمر دستگاه خواهد شد. توصیه این است که حتما روغنکاری زنجیرها انجام شود.) قابلیت تعویض تیغه طراحی آرگونومیک جهت استفاده آسان کاربر تیغه محکم با قابلیت تعویض 5. کاربردها: برش چوب در انواع مختلف مانند درخت یا الوار، برش تنه و ساقه یا هیزم