سویق کودک با طعم پرتقال مطهرنشان - 250 گرم
جهت خرید این محصول کلیک کنید

سویق کودک با طعم پرتقال مطهرنشان - 250 گرم

نقد و بررسی تخصصیسویق کودک با طعم پرتقال مطهرنشان – 250 گرم

مصرف سویق برای کودکان در حال رشد باعث حفظ سلامتی و تقویت بدن آنها می‌شود ترکیب مقداری از آن با شیر جایگزین بسیار مناسبی برای شیر خشک و سرلاک است. این ترکیب برای کودکانی که وزن کمتری دارند باعث چاقی ورویش گوشت در بدن آنها می شود و به استخوان سازی آنها کمک می‌کند.
مواد تشکیل دهنده: گندم، عدس، سبوس گندم، جو، سبوس جو، نخود، سنجد، جوانه گندم، جوانه جو، شکر قهوه‌‎ای
سویق کودک را از کجا تهیه کنیم؟
از شش‌ماهگی به بعد دغدغه‌هایی مانند: «غذا خورد؟ وزنش کم نیست؟ چی بدیم بخوره؟ هر غذایی رو دوست نداره، دیگه براش چی بپزم؟» هم به نگرانی‌های مادرانه ـ پدرانه اضافه می‌شود. با ورود فرزند دلبندتان به دنیای خوراکی‌ها، شما هم به تکاپو می‌افتید تا بهترین و مقوی‌ترین‌ها را برایش فراهم کنید؛ اما گاهی ذائقه کودک با غذایی که برایش تدارک دیده‌اید هماهنگ نیست، گاهی به علت مشغله‌های کاری، حضور مهمان یا سفر آن‌طور که باید نمی‌توانید به فکر تهیه یک خوراکی خوب باشید، گاهی اوقات هم هرچه برای کودکتان فراهم می‌کنید بنیه‌اش قوی نمی‌شود و انگار گوشت با تنش غریبه‌ است. این داستان تا زمانی که با سویق کودک آشنا نشده‌اید ادامه دارد.
سویق کودک چیست؟
سویق کودک، خوراکی خوشمزه و مقوی‌ست که به علت قابلیت ترکیب با شیر، عسل و… اغلب مورد استقبال بچه‌ها قرار می‌گیرد. اگر شما هم دوست دارید این محصول را برای کودکتان تهیه کنید کافی‌ست یکبار خرید کنید تا متوجه شوید کودک عزیزتان عاشق خوردن سویق خواهد شد.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • وزن
    250 گرم
  • وزن بسته‌بندی
    320 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    9x9x14 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت
    13/1105-2
  • ویژگی غلات
    بدون گلوتن
  • شکل ماده غذایی
    پودر
  • سایر توضیحات
    خواص سویق کودک: حفظ سلامتی تقویت بدن جایگزین بسیار مناسبی برای شیر خشک و سرلاک افزایش وزن ورویش گوشت در بدن استخوان سازی مهارت طبع از بین برنده دلشوره خشک کردن رطوبت معده درمان کم خونی تقویت زنان باردار درمان لاغری و ضعف بدن درمان مشکلات پوکی استخوان خواب آور درمان اسهال درمان دردهای مفصلی