سویق مخلوط کاهش مطهر - 250 گرم
جهت خرید این محصول کلیک کنید

سویق مخلوط کاهش مطهر - 250 گرم

نقد و بررسی تخصصیسویق مخلوط کاهش مطهر – 250 گرم

سویق یا پست، پودر غلاتی مثل جو و یا گندم هست و یا پودر حبوباتی مانند نخود و عدس و… و یا حتی پودر میوه و هسته گیاهانی همچون سنجد، که آنها را در ظروف مخصوص مسی و یا سنگی در یک مدت زمان خاص حرارت داده‌اند.
سویق از دیرباز در ایران و طب سنتی ایرانی و در احادیث اسلامی به شدت برای کاربردهای مختلف توصیه شده است. که به آن سویق می‌گویند.
سویق مخلوط کاهش وزن چیست؟
سویق مخلوط کاهش وزن یا لاغری هم دقیقا از همین نسخه‌ها و موارد هست. در منابع متفاوت قدیمی طب ایرانی و اسلامی نسخه‌های متعددی برای لاغری و کاهش وزن آورده شده است. که شرکت مطهر نشان بعد از تحقیق‌های بسیار در خصوص صحت نسخ و البته تست آنها بر روی افراد متفاوت (با رضایت خود افراد)، بهترین و موثرترین آنها را در یک محصول و به نام سویق مخلوط کاهش وزن گردآوری کرده است.
مطهر نشان در واقع یک شرکت دانش بنیان و تحت نظارت بنیاد علمی دانشگاه آزاد، شعبه مهاجران در استان مرکزی می‌باشد. که پس از طی مراحل علمی و اداری فراوان موفق به تولید صنعتی و کاملا بهداشتی و بدون دخالت دست و با استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک، انواع مکمل‌های غذایی ایرانی اسلامی شده است. که تمام سویق‌های تولیدی در مطهر نشان دارای کد تایید سلامت سازمان غذا و دارو (سیب سلامت) می‌باشد. که یکی از محصولاتی که مطهر نشان تولید می‌کند، در واقع همین سویق مخلوط کاهش وزن می‌باشد.
مواد تشکیل دهنده و خواص و کاربرد سویق مخلوط کاهش وزن چیست؟
سویق مخلوط کاهش وزن از: جو، سبوس جو، زنجبیل، زیره سیاه، تخم کتان درست شده است و این ترکیب بسیار موثر یکی از موفق‌ترین و سالم‌ترین روش‌ها برای کاهش وزن، از طریق عدم جذب چربی در بدن و ایجاد احساس سیری کاذب با فیبر، ضمن تامین تمام مواد لازم برای بدن می‌باشد.
خواص و کاربرد سویق مخلوط کاهش وزن به همین جا ختم نمی‌شود و در واقع این سویق موجب کاهش اشتها، لاغری بدون عوارض، تسویه خون و تقویت قلب می‌شود.

طریقه مصرف سویق مخلوط کاهش وزن
سویق کاهش وزن را می‌توان به صورت یک قاشق غذاخوری صبح ناشتا به صورت خشک و یا در صورت تمایل به صورت مخلوط با یک لیوان شیر کم چرب و یا یک لیوان آب ولرم مصرف نمود و یا در صورت تمایل به افزایش سرعت کم کردن وزن نیم ساعت قبل از هر وعده یک قاشق غذا خوری به صورت خشک استعمال نمایید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • وزن
    250 گرم
  • وزن بسته‌بندی
    320 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    8x8x14 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت
    13/1105-2
  • ویژگی غلات
    بدون گلوتن
  • شکل ماده غذایی
    پودر
  • سایر توضیحات
    کاهش وزن تقویت وضعیت جسمانی نوزاد تقویت زنان باردار انواع ویتامین های گروه D و B افزایش انرژِی دفع صفرا و بلغم معده تقویت استخوان های بدن