سوق چاقی مطهر نشان - 250 گرم
جهت خرید این محصول کلیک کنید

سوق چاقی مطهر نشان - 250 گرم

نقد و بررسی تخصصیسوق چاقی مطهر نشان – 250 گرم

سویق چاقی یا افزایش وزن
سَویق یا پَست در اصل، پودر حبوبات، غلات و میوه‌هاست، که تفت داده شده است. و یا در یک تعریف دیگر اگر شما غلاتی مثل گندم و جو و همچنین حبوباتی مانند نخود و عدس و یا میوه‌هایی مانند سیب و سنجد را پودر کنید. و سپس در ظروف سنگی و مسی آنها را 15 تا 20 دقیقه حرارت دهید سویق درست کرده‌اید.
در نسخه‌های قدیمی و البته معتبر، ترکیب‌های متفاوت از این پودرهای تفت داده شده، برای درمان‌های متفاوتی توصیه می‌شده‌اند. یکی از این ترکیبات موثر که برای چاق شدن و قوی شدن بدن و استخوان بندی توصیه شده است، همین نسخه‌ای است که (شرکت مکمل مطهر) برای شما تولید کرده است. که در واقع ترکیب آن از گندم، جو، عدس، نخود، شکر قهوه‌ای، سبوس گندم، جوانه گندم و سویا درست شده است.
شرکت مطهر نشان یک شرکت تولیدی در استان مرکزی است، که تولیدات اصلی آن، انواع مکمل‌های غذایی بر اساس طب ایرانی و اسلامی سنتی و البته تحت نظارت سازمان غذا و دارو ( دارای سیب سلامت) و با دستگاه‌های تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست می‌باشد. این شرکت یکی از زیر مجموعه‌های شرکت‌های دانش بنیان، بنیاد علمی دانشگاه آزاد می‌باشد.
در انتخاب نسخ‌های قدیمی برای چاقی و تحکیم استخوان بندی و البته بررسی و آزمایش دقیق ترکیبات و تاثیر سویق افزایش وزن بر بدن افراد و بدون عوارض بودن آن از اساتید این بنیاد علمی بزرگ در سراسر کشور کمک گرفته شده است. و پس از تست بر روی افراد زیادی (با رضایت خود افراد و تحت آزمایشات فراوان) بهترین نسخه، که بیش‌ترین فراورانی موفقیت تست در افزایش وزن افراد را داشت، انتخاب کردیم و به عنوان یک محصول به شما عزیزان تقدیم می‌کنیم.
البته سویق افزایش وزن مطهر نشان، خواص دیگری همچون انرژی زایی، رشد استخوان و عضلات و بهبود ضعف و ناتوانی جسمی و نیروند سازی دستان را دارد و نحوه مصرف آن روزانه دو قاشق غذا خوری در صبح ناشتا، به صورت خشک یا مخلوط با آب و یا شیر می باشد.
با اطمینان همین الان خرید کنید و با خیال راحت میل کنید و قوی و چاق تر شوید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • وزن
    250 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    9x9x14 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    320 گرم
  • شماره پروانه بهداشت
    13/1105-2
  • شکل ماده غذایی
    پودر
  • ویژگی غلات
    بدون گلوتن
  • سایر توضیحات
    خواص سویق چاقی: چاق کننده رفع گرسنگی انرژی زا رشد استخوان و عضلات بهبود ضعف و ناتوانی جسمی نیرومند سازی دستان