ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن مارسکی مدل MS-5006
جهت خرید این محصول کلیک کنید

ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن مارسکی مدل MS-5006

نقد و بررسی تخصصیست ماشین اصلاح موی صورت و بدن مارسکی مدل MS-5006

ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن مارسکی مدل MS-5006

این ست بی‌نظیر مناسب برای استفاده روزانه و حتی به هنگام مسافرت است. به علت وزن سبک آن، حمل‌ونقل را برایتان آسان خواهد کرد. برای ساخت ست ماشین مارسکی از تکنولوژی تریمر استفاده شده است. ماشین اصلاح مارسکی را می‌توان به دو صورت خشک و مرطوب استفاده کرد. این ویژگی خاص دغدغه آقایان را به طور کامل برطرف خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این ماشین اصلاح بدن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

•  وزن بسیار سبک

•  قابلیت اصلاح با شماره صفر

•  دارای امکانات ابزار خط زن

•  دارای استند شارژ

•  شارژ سریع و فوری

طراحی مدرن ماشین اصلاح موی صورت و بدن مارسکی

ست کامل ماشین ریش تراش مارسکی دارای طراحی خاص و منحصربه‌فردی است که به راحتی در دستان شما جای می‌گیرد. به علت وزن سبکی که دارد، هیچگونه آزار و اذیتی برایتان نخواهد داشت. از طرفی، در دستتان سر نخواهد خورد. به علاوه، رنگ خاص و شیک این محصول را نیز به این موارد اضافه کنید. رنگ آبی این دستگاه جلوه خاص و بی‌نظیری به دستگاه بخشیده است. سری‌های مختلفی که برای این ست وجود دارد به راحتی قابل تعویض هستند. به هنگام تعویض با احتیاط عمل کنید تا دستگاه دچار هیچ مشکل و آسیب‌دیدگی نشود.

تیغه‌های درجه یک و باکیفیت

تیغه‌های ست ماشین مارسکی به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که امکان اصلاح موهای صورت را به صورت دقیق و یکنواخت دارند. این تیغه‌ها به آرامی موهای ناهموار را برش می‌دهند. همچنین جنس تیغه‌های این محصول از استیل ضدزنگ است.

تکنولوژی اصلاح برش مستقیم

ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن مارسکی مدل MS-5006 از تکنولوژی اصلاح برش مستقیم برخوردار است. این تکنولوژی به کاربر این امکان را می‌دهد تا به صورت خشک و مرطوب صورت و بدن خود را اصلاح کند. با این ویژگی خاص می‌توانید در حمام یا با استفاده از کرم‌های مخصوص بر روی پوست خشک اصلاح خود را انجام دهید.

باتری و مدت زمان شارژ

از دیگر مزایای ست ماشین اصلاح برند مارسکی مدل MS-5006 می‌توان به باتری و شارژ سریع آن اشاره کرد. منبع انرژی و تغذیه ماشین ریش تراش به وسیله باتری و از طریق کابل USB است. به طور کلی، مدت زمان شارژ این مدل حدود 60 دقیقه است. پس از شارژ کامل آن می‌توانید حدود 90 دقیقه از آن استفاده کنید. همچنین درون جعبه یک استند شارژ نیز تعبیه شده است که می‌توانید از مزایای آن بهره‌مند شوید.

دیگر تجهیزات همراه ست ماشین مارسکی

از تجهیزات ست ماشین مارسکی می‌توان به برس تمیز کننده آن اشاره کرد. بعد از اصلاح صورت و بدن خود می‌توانید اقدام به تمیز کردن دستگاه بکنید. همچنین در جعبه مخصوص این ست روغن نیز گذاشته شده است تا به هنگام نیاز بتوانید دستگاه خود را روغن‌کاری کرده و از روان کار کردن آن نهایت لذت را ببرید. به علاوه، با این کار طول عمر دستگاه خود را افزایش خواهید داد. به جز این تجهیزات، سری موزن بینی، طراحی سایه مو، سری ترمیر پهن و باریک و 3 عدد شانه با اندازه‌های مختلف به ترتیب 3، 6 و 10 میلی‌متر را نیز به آن اضافه کنید.

جمع بندی

به طور خلاصه می‌توان گفت که ست ماشین اصلاح برند مارسکی مدل MS-5006 یک انتخاب عالی و مناسب است. این ست بی‌نظیر نیازهای شما را به طور کامل برطرف خواهد کرد از این رو، یک دستگاه همه چیز تمام خواهید داشت. به علاوه، تجهیزاتی که درون جعبه تعبیه شده است رضایت مصرف‌کنندگان بسیاری را به خود جلب کرده است. تک‌تک ویژگی‌ها و مزایایی که از این محصول برایتان گفتیم راحتی و آسایش را برایتان به ارمغان خواهد آورد. به عبارتی می‌توان گفت که آرایشی شیک و تمیز خواهید داشت.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • تجهیزات همراه
    برس تمیزکننده
  • نوع اصلاح
    صفر زن
  • قابلیت‌ها
    قابلیت اصلاح با شماره صفر
  • تکنولوژی اصلاح
    برش مستقیم
  • منبع انرژی
    کابل USB
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • وزن
    147 گرم
  • مدت زمان شارژ
    60 دقیقه
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    90 دقیقه