سبد گل مدل گلشید
جهت خرید این محصول کلیک کنید

سبد گل مدل گلشید

نقد و بررسی تخصصیسبد گل مدل گلشید

باکس گل گلشید نه فقط یک باکس گل بلکه جعبه‌ای رنگارنگ و پر نقش و نگار از زیبایی‌های طبیعت است. در باکس گل گلشید، ابتدا گل‌های آفتاب‌گردان چون خورشیدهایی تابان جلوه‌گری می‌کنند. گل‌هایی که هر سال، کمی مانده به بهار سر و کله‌شان پیدا می‌شود و علاوه بر آنکه بسیار زیبا هستند، در بسیاری از فرهنگ‌ها مانند یک گیاه دارویی با ارزش با آنها رفتار می‌شود. گل‌های آفتاب‌گردان به دلیل رنگ دلربا و طرح جذابی که دارند به باکس گل گلشید، ظاهری فریبنده بخشیده‌اند آن‌را زیباتر از هر هدیه دیگری کرده‌اند.

پس از آفتاب‌گردان‌ها، این گل‌های آنتوریوم قرمز هستند که زیبایی و طراوتی چشم‌نواز را به باکس گل بخشیده‌اند. گل‌های آنتوریوم که به آنها فلامینگو هم می‌گویند، از جمله گل‌هایی هستند که در تمام فصل‌ها می‌توان آنها را پیدا کرد و با رنگ‌های جذاب‌شان به باکس گل، گلشید، طراوت بخشید.

آنتوریوم‌ها به‌خاطر حالت چرمی و براقی که دارند، گاهی با گل‌های مصنوعی اشتباه گرفته می‌شوند. این گل‌ها مقاومت زیادی هم دارند و می‌توانند تا مدت‌ها در شرایط دمایی خانه و محل کار زنده بمانند.

جالب است بدانید که آنتوریوم‌ها به‌خاطر شکل قلب مانندی که دارند، به گل عشق و محبت مشهورند و می‌توانید با کمک آنها حرف دل‌تان را خیلی راحت به عزیزان‌تان بگویید.

زیبایی‌های باکس گل گلشید با اضافه شدن گل‌های داوودی ادامه پیدا می‌کند. گل‌هایی که از قدیمی‌ترین گیاهان تاریخ بوده‌اند و برخی فرهنگ‌ها ارزش آن‌را برابر با طلا می‌دانستند. گل‌های داوودی نمادی از آرزوی طول عمر طولانی هستند و اضافه شدن آنها به باکس گل گلشید، می‌تواند گلتان را خاص‌تر و دوست‌داشتنی‌تر کند.

در نهایت با آمدن علف‌های دم روباهی که پر از حس رهایی هستند و شمشادهای نعنایی که همیشه سبز و با طروات باقی می‌مانند، زیبایی باکس گل گلشید تمام می‌شود.

باکس گل گلشید، یک پیشنهاد عالی برای رویدادهایی همچون روز پدر، روز معلم، روز پزشک، روز پرستار، خواستگاری و یا یک سورپرایز عاشقانه است

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • تم رنگ
    قرمز
  • زرد
  • تعداد گل
    15
  • جنس
    پلاستیکی
  • تعداد تنوع گل
    سه