زعفران چاپار - 4.6 گرم
جهت خرید این محصول کلیک کنید

زعفران چاپار - 4.6 گرم

نقد و بررسی تخصصیزعفران چاپار – 4.6 گرم

معرفی برند چاپار

«چاپار» نام تجاری شرکت مزرعه‌ی خورشید میناست. این شرکت در بازار خشکبار و صنایع بسته‌بندی آن از سال 1386 خورشیدی آغاز به کار کرد. برند چاپار با حفظ کیفیت در بالاترین سطح ممکن سعی بر توزیع محصولات در داخل و خارج کشور را دارد. شرکت مزرعه‌ی خورشید مینا با پیشینه‌ی طولانی در این صنعت محصولات مختلفی مانند حبوبات، میوه‌ی خشک، خشکبار و زعفران را به بازار عرضه می‌کند. در بین طیف محصولات این شرکت زعفران چاپار در بسته‌بندی بسیار زیبا و در وزن‌های مختلف تولید می‌شود. در ادامه به بررسی زعفران چاپار به وزن 4/6 گرم می‌پردازیم.

 

بسته‌بندی کالا

 

 

چاپار محصول خودش را در یک بسته‌بندی شبیه گل زعفران به بازار عرضه می‌کند. بسته‌بندی دقیقا همرنگ گلبرگ‌های زعفران است. اگر بخواهید عطر و طعم زعفران را به یک رنگ تشبیه کنید رنگ بنفش اولین انتخاب شما خواهد بود. این بسته‌بندی محصول را بیشتر از یک ماده‌ی غذایی به یک پک هدیه تبدیل می‌کند. بعد از بسته‌ی کاغذی به ظرف نگهدارنده‌ی زعفران می‌رسیم. این ظرف از جنس فلز و با طرح خاتم یکی از هنرهای ایرانی است. تا اینجای مطلب کاملا واضح است زعفران چاپار می‌تواند به‌عنوان یک هدیه محسوب شود. این ظرف نگهدارنده به حفظ زعفران‌ها از رطوبت و آلودگی کمک شایانی می‌کند. نگهداری عطر و بوی دلنشین زعفران بوده که بسته‌بندی این محصول را تا این حد مهم جلوه می‌دهد.

خواص زعفران

زعفران از پرطرفدارترین ادویه‌های ایرانی بوده و در غذاهای ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارد که ناشی از خواص وصف‌ناپذیر این افزودنی است. زعفران همواره با اضافه‌کردن طعم و عطر بی‌نظیری که دارد، غذا را خوش‌مزه‌تر و وسوسه‌کننده‌تر می‌‌کند. آهن، پتاسیم، منیزیم و ویتامین C به مقدار قابل‌توجهی در زعفران وجود دارد و اضافه‌شدن آن به غذا، می‌تواند غذا را به یک منبع سرشار از این مواد معدنی تبدیل می‌کند. آهن موجود در زعفران می‌تواند سوخت و ساز بدن را افزایش دهد و به افرادی که دچار کم‌خونی هستند، کمک فراوانی کند. از طرفی میزان ویتامین C موجود در آن از سایر مواد معدنی بیشتر است و موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. استفاده از زعفران در ترکیب شربت‌، علاوه‌بر کمک به عملکرد قلب، در فصل تابستان برای رفع گرمازدگی توصیه می‌شود و می‌تواند حسابی خنکتان کند.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • وزن بسته‌بندی
    4.6 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    13.5 ×13.5 × 3.4 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت
    10518
  • شکل ماده غذایی
    سرگل
  • سایر توضیحات
    در جای خشک و خنک نگه داری شود