زاج سفید گالوک - 40 گرم
جهت خرید این محصول کلیک کنید

زاج سفید گالوک - 40 گرم

نقد و بررسی تخصصیزاج سفید گالوک – 40 گرم

زاج سفید یك نوع نمك بى رنگ شيميايي حل شونده در آب است که كه آن را با نام های دیگری از جمله ضمه، آلوم و سولفات آلومینیوم نیز می شناسند. اين ماده که حالت کریستالی و درخشان دارد، آنتى باكتريال بوده و خاصیت ضد عفونی کنندگی بالایی دارد.
اين ادویه ضد عفونی کننده که طعمی گس و شور، مانند نمک دارد در طبخ برنج، تهیه ترشيجات و همچنین به عنوان جز اسيدى در برخى از پودر هاى آشپزى مثل بيكينگ استفاده ميشود.
از خواص دارویی اين ماده مي توان به درمان عفونتهای دستگاه تناسلی، مجاری ادراری، آفت و زخم های دهانی و رفع بوی بد دهان و قسمت های تعریق کننده ی بدن اشاره کرد.
همچنین از زاج سفید برای تصفيه آب نیز استفاده می شود.
بر اساس برخی باورها، زاج سفید جذب کننده انرژی های منفی محیط بوده و در دفع بلا و چشم زخم نیز موثر است.
صنایع غذایی گالوك با دارا بودن نشان استاندارد، سیب سلامت و کسب مجوزهای بهداشتی تولید و کارگاهی با درجه ی ممتاز سعی کرده است تا مرغوب ترين مواد غذایی و ادويه ها را در اختيار مشتریان خود قرار دهد.
زاج سفيد 40 گرمی گالوک با کیفیت واقعی و مثال زدنی در بسته بندی شکیل و بهداشتى روانه ی بازار های داخلی و خارجی می شود.
گالوک با بیش از بیست سال سابقه در تولید ادویه، خشکبار، زعفران و دیگر محصولات غذایی در استان خراسان رضوی واقع شده و افتخار دارد با تامین مستقيم مواد اولیه که منجر به حذف واسطه ها می شود و همچنین کنترل کیفیت در آزمایشگاه های خود و بکارگیری دستگاه هاى مکانیزه و پرسنل مجرب، بهترین کیفیت را با مناسبترین قیمت به دست مصرف کننده برساند.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • وزن
    40 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    17x12 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت
    46/1006
  • شکل ماده غذایی
    تکه‌ای
  • سایر توضیحات
    - دارای درجه ی کیفی ممتاز با تاییدیه کنترل کیفیت آزمایشگاهی - التیام بخش زخمهای دهانی و رفع کننده ی بوی بد دهان و بدن - دارای خواص ضدعفونی کنندگی بالا - خاصیت سفید کنندگی دندانها - مورد استفاده در ترشی ها، طبخ برنج و همچنین بصورت محلول شوینده و ضد عفونی کننده - بسته بندی مکانیزه و بدون دخالت دست - تاریخ انقضا حداقل یکسال از تاریخ خرید - ارائه در بسته بندى مناسب بدون مواد نگهدارنده - صنایع غذایی گالوک با بيش از 20 سال سابقه در توليد زعفران، ادويه، خشكبار و مواد غذایی - داراى نشان استاندارد، سيب سلامت و مجوز هاى بهداشت و جهاد کشاورزی