دستگاه موم گرم کن و ذوب وکس سولار استار کد 100
جهت خرید این محصول کلیک کنید

دستگاه موم گرم کن و ذوب وکس سولار استار کد 100

نقد و بررسی تخصصیدستگاه موم گرم کن و ذوب وکس سولار استار کد 100

تا هفته‌ها پوستی صاف داشته باشید

موم وکس روشی با اثر طولانی‌مدت برای زدودن موهای زائد است. از این روش هم برای صورت و هم برای بدن می‌توان استفاده کرد. اگر شرایط و امکان انجام این‌کار را در منزل نداشته باشید لازم است هر بار برای انجام اصلاح به سالن‌های زیبایی رفته و منجر به از دست دادن زمان و هزینه زیادی می‌شود. در صورتی‌که این کار به‌راحتی و توسط خود شما قابل انجام است. برای این کار به مقداری موم، پد اپیلاسیون و دستگاه ذوب وکس نیاز دارید. با انجام اپیلاسیون در منزل، علاوه بر اینکه در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید، خیالتان از بابت بهداشت انجام کار و نظافت وسایل راحت است و نگران ایجاد جوش و عفونت پوستی نخواهید بود. چون تمام وسایل قابل شست‌وشو هستند و می‌توانید قبل از هر بار استفاده به خوبی آن‌ها را تمیز کنید.

دستگاه موم گرم‌کن و ذوب وکس سولار استار، دستیار اپیلاسیون شخصی شما

دستگاه موم گرم‌کن و ذوب وکس سولار استار از نوع قابلمه‌ای و دارای یک محفظه است که می‌توانید هم برای وکس صورت و هم برای بدن از آن استفاده کنید. این دستگاه ابعاد بزرگی ندارد و نسبتا کوچک و جمع‌وجور است؛ پس به‌راحتی می‌توانید آن را در کمد وسایل خود جای دهید. این دستگاه هم در منزل و هم در سالن‌های زیبایی قابل استفاده است. کاملا قابل شست‌وشو و ضد آب بوده و به‌راحتی می‌توانید آن را تمیز کنید. این دستگاه در رنگ‌های سفید، مشکی و مشکی براق تولید شده و برای تامین انرژی از برق شهری استفاده می‌کند. با دستگاه موم گرم‌کن ظرف مدت کوتاهی موم داخل دستگاه ذوب می‌شود. ترموستات داخل دستگاه از داغ شدن بیش از حد موم جلوگیری کرده و آن را به طور اتوماتیک خاموش می‌کند. همچنین می‌توانید مطمئن باشید که در تمام طول مدت اپیلاسیون، موم گرم و مذاب خواهد بود و سرد نخواهد شد.

مراقبت پس از اصلاح

پس از انجام وکس، مراقبت پوستی اهمیت زیادی دارد تا از التهاب پوست و ایجاد جوش‌ و لک جلوگیری شود. بهتر است بعد از انجام این کار از کرم‌های بعد از اصلاح و ژل‌های ضدالتهاب و ضدعفونی‌کننده استفاده کنید و چند ساعتی تا استحمام و شستن پوست صبر کنید.

نگاه کلی

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • منبع انرژی
    کابل برق
  • قابلیت‌های ابزار
    مقاوم در برابر آب
  • امکانات ابزار
    درپوش محافظ
  • تعداد سری
    1