دستگاه لیفت و جوانسازی صورت آر اف مدل استار
جهت خرید این محصول کلیک کنید

دستگاه لیفت و جوانسازی صورت آر اف مدل استار

نقد و بررسی تخصصیدستگاه لیفت و جوانسازی صورت آر اف مدل استار

لیفت و جوان‌سازی پوست چیست ؟

با افزایش سن و کاهش کلاژن و هیالورونیک اسید در زیر بافت پوست، پوست رفته‌رفته به‌سوی پیری و کهولت، قدم گذاشته و شادابی و زیبایی خود را ازدست‌داده و ظاهر و اعتمادبه‌نفس فرد را به‌کلی تحت تأثیر قرار می‌دهد. برای برطرف کردن چین‌وچروک و بازیابی جوانی و شادابی ازدست‌رفته‌ی پوست، راه‌های فراوانی ازجمله جراحی‌های پلاستیک وجود دارند که علاوه بر هزینه‌ی سنگینی که دارند، هیچ‌کدام خالی از عوارض نیستند.  برای کسانی که نمی‌خواهند زیر تیغ جراحی قرار بگیرند و از خونریزی هراس دارند، انواع سرم‌ها و لوسیون‌های جوان‌کننده و لیفت پوست وجود دارند که تا حدی می‌توانند تأثیرگذار باشند. اما جواب دهی این کرم‌ها و سرم‌ها به نسبت جراحی، نیاز به زمان بیشتری دارد و ممکن است برای برخی افراد، نتیجه دهی صددرصدی نداشته باشد. بنابراین درمانی که بتواند در کوتاه‌ترین زمان و بدون خونریزی و عوارض، نتیجه دهی صددرصدی برای فرد به دنبال داشته باشد، بسیار حائز اهمیت است. بنابراین استفاده از دستگاه‌های جوان‌سازی در سال‌های اخیر به دلیل نتیجه دهی بالا و عوارض بسیارکم، بسیار موردتوجه قرارگرفته‌اند.

دستگاه «RF»

دستگاه لیفت و جوان‌سازی صورت آر اف مدل استار، دستگاهی برای لیفت و جوان‌سازی پوست صورت و گردن است که مناسب برای مصارف سالن‌ها و کلینیک‌های زیبایی طراحی‌شده است. دستگاه آراف مثلثی به‌وسیله‌ی اولتراسوند درمانی که نوعی درمان مدالیته است که در آن به‌وسیله‌ی پروبی با سر گرد که به‌صورت مستقیم روی پوست قرار می‌گیرد، مورداستفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه، برای برطرف کردن چین‌وچروک و پیری پوست، کاملاً کارآمد است. علاوه بر از بین بردن چروک‌ها و نشانه‌های پیری روی پوست، می‌توان از آراف مثلثی جهت لیفت و کشش پوست نیز بهره گرفت. از دیگر کارایی‌های مهم و جالب‌توجه این آراف دوقطبی، برطرف کردن سلولیت و زاویه سازی برای صورت است. می‌توان از آراف مثلثی به‌عنوان یک آراف سه‌کاره که وظیفه‌ی رفع چین‌وچروک، لیفت پوست و زاویه سازی صورت را بر عهده دارد نام برد.

اجزای دستگاه

 

دستگاه لیفت و جوان‌سازی صورت آر اف مدل استار دارای سه سری مجزا است که وظایف پاک‌سازی پوست، لیفت صورت و گردن، صاف و هموار کردن پوست، از بین بردن کک‌ومک و از بین بردن آثار زخم و جوش را بر عهده‌دارند. دستگاه «RF» دارای پروب صورت، پروب چشم، نمایشگر انرژی، دکمه‌ی افزایش‌دهنده‌ی قدرت و دکمه‌ی پاور برای روشن خاموش کردن دستگاه است. وزن آراف مثلثی، سبک است و جهت حمل و جابه‌جایی، بسیار مناسب است. سری 32 میلی آراف برای رفع چروک بدن و سری 10 میلی آن برای رفع چروک و لیفت پوست صورت و دور چشم کاربرد دارد. استفاده از دستگاه «RF» برای رفع چین‌وچروک و لیفت پوست، با عملکردی که برای افزایش کلاژن پوست دارد، سبب تقویت و بازسازی ویژه‌ی پوست شده و به روشن و سفیدتر شدن پوست می‌انجامد.

نحوه عملکرد

 

 

دستگاه «RF» بدون هیچ‌گونه آسیب به پوست و بدون درد و خونریزی و با ماساژ مستقیم پروب های دستگاه آراف بر روی پوست ( از طریق امواج رادیویی فرکانس بالا ) جریان گردش خون را در زیرپوست، سرعت بخشیده و دمای پوست را بالا می‌برد. بالا رفتن دمای پوست، سبب کلاژن سازی در زیر بافت پوست شده و همین امر به رفع چین‌وچروک و لیفت پوست، بسیار کمک می‌نماید. ماساژ پروب «RF»  بر روی پوست، به افزایش متابولیسم پوست کمک کرده و همچنین سبب جذب هر چه بیشتر مواد مراقبتی پوست می‌گردد که همین امر باعث می‌شود نتیجه‌ی درمان با دستگاه آراف چند برابر رضایت‌بخش‌تر باشد.

سخن آخر

 

 

عوامل زیادی باعث ایجاد لک، چین‌وچروک و مشکلات طاهری پوست ما می‌شود که راه درمان برای آن‌ها بسیار است اما هزینه‌ها بالا و جواب دهی هر روش متفاوت است. استفاده از روشی مطمئن و با هزینه نسبتاً کم، درگذشته یک آرزو بود که امروز به لطف دستگاه لیفت و جوان‌سازی صورت آر اف مدل استار به حقیقت پیوست. به کمک این دستگاه شما می‌توانید به سادگی و بدون صرف زمان و هزینه‌های اضافی و آسیب‌های احتمالی، پوست خود را به شادابی و نشاط دوران جوانی خود برگردانید.

نگاه کلی

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • اقلام همراه
    کابل برق - هندپیس
  • تعداد سری
    یک عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    شدت قابل تنظیم
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش