دستگاه شست و شوی دهان و دندان زولل مدل MH-10
جهت خرید این محصول کلیک کنید

دستگاه شست و شوی دهان و دندان زولل مدل MH-10

نقد و بررسی تخصصیدستگاه شست و شوی دهان و دندان زولل مدل MH-10

اگر شما از آن دسته افراد هستید که به بهداشت دهان و دندان خود اهمیت ویژه می دهید ، دستگاه شستشوی دهان و دندان قابل حمل زولل  MH-10 بهترین انتخاب برای شماست. این محصول با پاکسازی عمقی دهان و دندان از ایجاد لکه و زردی روی دندان ها جلوگیری می کند. این محصول قابل شارژ و قابل حمل است و دارای 5 سری و 4 حالت مختلف برای پاکسازی دندان و حفره دهانی می باشد
استفاده از مسواک به تنهایی نمی تواند ناحیه بین دندان ها و حفرات را به خوبی تمیز کند. دستگاه شستشوی دهان و دندان قابل حمل شیائومی مدل Zolele MH-10 ، برای پاکسازی عمقی دهان و دندان طراحی شده است. این محصول مخصوصا برای افرادی که دندان های خود را ارتودونسی یا جراحی نموده اند ، دندان های حساس و آسیب پذیری دارند و به هر دلیلی نمی توانند از مسواک استفاده نمایند بسیار مناسب می باشد.

این محصول دارای قابلیت شارژ و حمل آسان است. این دستگاه به یک مخزن با ظرفیت 200 میلی لیتر مجهز شده است و نیازی نیست در هر بار استفاده آن را مرتبا پر کنید. طراحی قسمت مخزن آب به صورت شفاف بوده تا داخل آن به وضوح قابل مشاهده باشد. شما می توانید از قسمت پایین مخزن آن را به راحتی باز کرده و پر نمایید. داخل مخزن این محصول یک گوی ضد جاذبه قرار گرفته که در صورت استفاده دستگاه در حالت معکوس نیز کارایی خود را حفظ می کند.

بر روی تنه دستگاه ، دکمه های تغییر حالت پاشیدن آب و دکمه خاموش و روشن وجود دارد. نازل ها به هنگام نصب روی دستگاه قابلیت چرخش 360 درجه دارند. برای تعویض نازل ها می توانید دکمه زیر نازل را فشار داده و به راحتی سری را تعویض نمایید. کلیه قطعات این محصول قابل جداسازی و قابل شستشو می باشد.
این محصول از یک موتور مدرن برای فشار قوی آب استفاده می کند. این دستگاه علاوه بر اینکه دارای سیستم آبپاشی برقی تحت فشار تقریبی 1350-800 پالس است ، از تکنولوژی اولتراسونیک نیز بهره مند می باشد. فشار آب علاوه بر حذف باقیمانده غذا بین دندانها ، شیار بین دندان ، حفرات و لثه را نیز تمیز میکند. در عین حال ، تمیز کردن با فشار آبپاش نه تنها به تمیز کردن موثر دندان کمک می کند ، بلکه از لثه ها نیز بهتر محافظت میکند.
زمان مورد نیاز برای شارژ کامل باتری 5 ساعت می باشد. پس از شارژ کامل می توانید به مدت 30 روز از این دستگاه استفاده کنید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • تجهیزات همراه
    کیف نگهداری
  • ابعاد
    6x4x15 میلی‌متر
  • وزن
    283 گرم
  • محدوده فشار آب
    130
  • تعداد ارتعاش در دقیقه
    1350
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای 5 نازل متفاوت و 5 حالت متفاوت آبپاشی است و می تواند آب را در حالت هایی با فشار نرمال ، به صورت پالسی و آرام را به دندان ها اسپری کند. این محصول آب را با قدرت 30-60-80-110-130 PSI اسپری می‌کند. نازل های این محصول به شرح زیر است: دو نازل برای پاکسازی عمومی دهان و دندان (استفاده روزانه) نازل ارتودنسی : برای افراد دارای دندان ارتودنسی و یا ایمپلنت نازل پاکسازی زبان نازل پریودنتال : برای پاکسازی پلاک های دندانی این دستگاه از گواهینامه IPX7 بهره مند است و کاملا ضد آب می باشد.