دستگاه زوج یاب و تستر دوربین مداربسته تایپو مدل CT 100-B
جهت خرید این محصول کلیک کنید

دستگاه زوج یاب و تستر دوربین مداربسته تایپو مدل CT 100-B

نقد و بررسی تخصصیدستگاه زوج یاب و تستر دوربین مداربسته تایپو مدل CT 100-B

دستگاه حرفه ای زوج یاب و تستر CCTV مدل CT 100-B ساخت TAIPO تایوان یکی از کاملترین دستگاه ها در نوع خود می باشد. این دستگاه جهت تست و ردیابی کابل تلفن (RJ11) دارای ریسیوری می باشد که با نزدیک شدن آن به سر دیگر کابل تلفن به صدا در می آید. با استفاده از این خاصیت دستگاه می توان کابل های تلفن با طول زیاد را از بین چند کابل شناسایی کرد. این خاصیت ردیاب CT 100-B برای سیم کشی تلفن های داخلی ساختمان ها و نصب سانترال پرکاربرد است.
کارایی دیگر تستر CCTV مدل CT100-B برای تنظیم زاویه و رنج دوربین های مدار بسته توسط نصاب دوربین می باشد. نحوه کار به این صورت است که دستگاه توسط کابل همراه دستگاه به دوربین وصل شده و کاربر می تواند تصاویر گرفته شده توسط دوربین را در نمایشگر دستگاه مشاهده نموده و دوربین را در بهترین وضعیت تنظیم کند.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • ابعاد
    4x2x11 سانتی‌متر
  • وزن
    188 گرم
  • ویژگی‌های ابزار اندازه‌گیری
    قابلیت خاموش شدن خودکار
  • سایر توضیحات
    نمایش تصاویر دوربین خروجی audio ردیاب کابل تا یک کیلومتر صفحه نمايش LCD نمایشگر وضعیت باتری خاموش شدت خودکار پس از 8 دقیقه قابلیت تنظیم صدا در حالت ردیابی سیم صفحه نمایش 2اینچ از نوه TFT LCD آدابتر تغذیه 15ولت و 1 آمپر باتری شارژی 3.7ولتی نیم قلم لیتیومی برای خود دستگاه باتری 9ولت کتابی برای ریسیور