جو دوسر پرک پسته و خرما اوتمیل فدوکس -500 گرم بسته 10 عددی
جهت خرید این محصول کلیک کنید

جو دوسر پرک پسته و خرما اوتمیل فدوکس -500 گرم بسته 10 عددی

نقد و بررسی تخصصیجو دوسر پرک پسته و خرما اوتمیل فدوکس -500 گرم بسته 10 عددی

قلب حساس ترین عضو بدن هر فردی است که اگر مراقبش نباشی، برای قسمت های مختلف بدن مشکلات اساسی ایجاد می شود. گرفتگی رگ ها و عروق خونی یکی از دلایل نارسایی های قلبی است. تغذیه در پیشگیری یا تقویت آن بسیار مؤثر است. اوتمیل پسته و خرما یک ماده غذایی حاوی جو دوسر پرک فوری، پودر شیر اسکیم (بدون لاکتوز)، پودر خرما و پسته است که 402 کیلو کالری برای فرد تأمین می کند و در سلامت قلب نقش دارد.
جو دوسر موجود در اوتمیل آن را تبدیل به بمبی از پروتئین، کربوهیدرات و فیبر کرده است. همچنین فیبر بتاگلوکان در آن خاصیت سیر کنندگی بالایی داشته و در کاهش وزن نیز مؤثر است. از طرفی پروتئین بالای آن باعث شده تا برای عضله سازی مفید بوده و مورد علاقه ورزشکاران قرار بگیرد. تقویت عضلات و افزایش استروژن از دیگر خواص اوتمیل پسته و خرما است.
اوتمیل پسته و خرما فدوکس را می توان در هر مکان و زمان مصرف کرد، چون در سه دقیقه و فقط با یک فنجان آب یا شیر گرم آماده می شود. این اوتمیل فاقد شکر، گلوتن و هر گونه افزودنی است و در پک 10 تایی حاوی ساشه های 50 گرمی بسته بندی شده است. فوری و مقرون به صرفه بودن از ویژگی های مهم این محصولِ سالم است. این محصول در تقویت عضلات و سیستم قلب و عروق نقش دارد، پس اگر میخواهی از مشکلات قلبی خودت و اطرافیانت پیشگیری کنی، اوتمیل پسته و خرما بهترین انتخاب برای پیشگیری از این حالت است.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • وزن بسته‌بندی
    500 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    21x23 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت
    3912823
  • شکل ماده غذایی
    پرک
  • سایر توضیحات
    ویژگی ها: - انرژی:402 کیلو کالری ـ پروتئین: 20/96 ـ فیبر:6/12 ـ پتاسیم ـ کلسیم -دارای سبوس -فاقد قند