بلغور گندم ترخینه مقدار 900 گرم
جهت خرید این محصول کلیک کنید

بلغور گندم ترخینه مقدار 900 گرم

نقد و بررسی تخصصیبلغور گندم ترخینه مقدار 900 گرم

ترخینه

ترخینه به عنوان یکی از برندهای برتر در صنایع غذایی با سرمایه ثبت شده و در حال حاضر به تولید و بسته‌بندی انواع مختلفی از مواد غذایی از جمله خانواده غلات و حبوبات، ادویجه جات و انواع سوخاری و آردها و … مشغول است. امروزه شرکت ترخینه افتخار دریافت انواع نشان‌های استاندارد ملی ایران، نشان ملی استاندارد ارتقاء کیفیت و سلامت محصولات غذایی، حلال، نشان سبز محیط زیست، برند محبوب مصرف کنندگان و … را داراست.

خواص بلغور گندم

بلغور گندم ماده‌ای بسیار مغذی است. این نوع از غلات کالری و چربی کمی دارد اما سرشار از پروتئین و فیبر می‌باشد. به همین علت به کاهش کلسترول، مبارزه با بیماری‌هایی مانند سرطان و دیابت و یا حتی بیماری‌های هاضمه‌ای یبوست و بواسیر کمک زیادی می‌کند. همچنین موجب کاهش وزن نیز می‌شود. فیبر موجود در بلغوز کمک میکند تا شما احساس سیری کامل کنید و همچنین سرعت جذب مواد غذایی را پایین می‌آورد. بهبود گوارش از جمله خاصیت‌های دیگری است که در بلغور به کار رفته است. فیبر نامحلول موجود در بلغور کمک می‌کند تا عبور غذا و مواد زائد از طریق دستگاه گوارش برای جلوگیری از یبوست تسریع پیدا کند. در نتیجه سلامتی روده بزرگ حفظ شده و خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را کاهش می‌دهد.

ارزش‌های غذایی

هر یک از غذاهایی که ما می‌خوریم در یکی از گروه‌های هرمی (Food Pyramid) جای دارد. گروه نان و غلات، میوه‌ها و سبزیجات، گوشت و تخم‌مرغ و پروتئین‌های گیاهی، چربی و شیرینی‌جات. نکته قابل توجه در این هرم این است که هیچ یک از این گروه‌ها را نمی‌توان جایگزین دیگری کرد. با رعایت کردن این هرم غذایی و با خوردن غذاهای سالم دیگر نیازی نیست نگران افزایش وزن و یا سوء تغذیه باشید. انرژی دانه‌های بلغور گندم 332.2 کیلوکالری است. در حالی که معادل همین میزان 4.8 گرم قند و 0.11 گرم نمک و 0.8 چربی  دارد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید بلغور گندم ضریب شیرینی بسیار پایینی دارد. بنابراین استفاده از آن به ثابت نگه داشتن سطح قند خون در افراد مبتلا به دیابت کمک فراوانی کرده و در حفظ سلامت بیماران دیابتی بسیار مفید خواهد بود.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • وزن
    900 گرم
  • وزن بسته‌بندی
    912 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    26 × 18 سانتی‌متر
  • شماره پروانه بهداشت
    16/20144
  • سایر توضیحات
    ارزش غذایی بلغور گندم: - انرژی: 332.2 کیلوکالری - قند: 4.8 گرم - چربی: 0.8گرم - نمک: 0.11 گرم - فاقد اسیدهای چرب ترانس