برنج هاشمی ممتاز خشکپاک مقدار 3 کیلوگرم
جهت خرید این محصول کلیک کنید

برنج هاشمی ممتاز خشکپاک مقدار 3 کیلوگرم

نقد و بررسی تخصصیبرنج هاشمی ممتاز خشکپاک مقدار 3 کیلوگرم

دانه ‌بلند هاشمی

برنج همواره از اجزای اصلی سفره‌های ما ایرانیان محصوب می‌شود. برنج خواصی زیادی دارد که می‌تواند در سلامتی ما تاثیرات مثبتی از خود بر جای بگذارد. تامین انرژی، تنظیم و بهبود حرکات روده، کاهش روند پیری، تامین ویتامین B1 مورد نیاز در بدن و تثبیت سطح قند خون از جمله خواص برنج است. تقویت متابولیسم، مراقبت از پوست، کمک به هضم، کاهش فشار خون بالا، کمک به کاهش وزن، تقویت سیستم ایمنی و حفاظت در برابر دیسانتری، سرطان و بیماری‌های قلبی از دیگر خواص برنج به‌شمار می‌روند. جلوگیری از چاقی از مهم‌ترین ویژگی‌های برنج است که آن را به عنوان بخش جدایی‌ناپذیر رژیم غذایی صحیح معرفی می‌کند. برنج موارد مورد نیاز بدن را تامین می‌کند، بدون آنکه تاثیرات منفی به همراه داشته باشد. همچنین به دلیل داشتن سدیم کم برای افرادی که فشار خون بالایی دارند گزینه‌ی مناسبی است. دانه‌های برنج سرشار از فیبر نامحلول هستند که از بدن در برابر انواع مختلف سرطان محافظت می‌کنند. برنج حاوی آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی مثل ویتامین C، ویتامین A و ترکیبات فنولیک و فلاونوئیدهای فراوانی است که عملکردی مشابه آنتی‌اکسیدان‌ها دارند و به پاکسازی بدن از رادیکال‌های آزاد کمک می‌کنند.

بهترین نحوه مصرف برنج

ارزش غذایی

برنج یکی از منابع تامین کربوهیدرات مورد نیاز بدن است که به سوخت و ساز بدن کمک می کند. با توجه به این که برنج فاقد سدیم و چربی های مضر است برای افرادی که فشار خون بالایی دارند می تواند مناسب باشد. برنج سفید دارای نشاسته مقاوم است که در رابطه با سندرم روده تحریک پذیر و اسهال مناسب است. ارزش غذایی در هر 100 گرم آن 6.5 گرم پروتئین، 86.8 گرم کربوهیدرات، 1 گرم چربی دارد.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • رنگ برنج
    سفید
  • وزن
    3 کیلوگرم
  • شماره پروانه بهداشت
    21/14368
  • نوع برنج
    ساده
  • عنوان برنج
    هاشمی
  • اندازه دانه
    دانه کامل
  • سایر توضیحات
    ارزش غذایی محصول در هر 100 گرم: - پروتئین: 6.5 گرم - کربوهیدرات: 86.8 گرم - چربی: 1 گرم - سدیم: 6 میلی‌گرم - کلسیم: 4 میلی‌گرم