برنج طارم ممتاز خشکپاک مقدار 3 کیلوگرم
جهت خرید این محصول کلیک کنید

برنج طارم ممتاز خشکپاک مقدار 3 کیلوگرم

نقد و بررسی تخصصیبرنج طارم ممتاز خشکپاک مقدار 3 کیلوگرم

برنج طارم ممتاز خشکپاک

تاریخچه

 

 

برنج طارم، از باکیفیت‌ترین برنج‌های خوب و خوش‌پخت ایرانی است. طارم از اسم یکی از منطقه‌هایی در استان زنجان گرفته شده است که این نوع برنج بیشتر در آنجا کشت می‌شود. البته هم‌اکنون این برنج در نقاط مختلفی از کشور ازجمله شمال ایران کشت و برداشت می‌شود. برنج طارم خشکپاک از نوع برنج مرغوب اعلا است. این برنج نمونه‌ای از یک برنج ناب و باکیفیت ایرانی به‌حساب می‌آید.

قیمت

 

از ویژگی‌های مهم برنج طارم عطر بالای آن است. در شمال کشور یکی از معطرترین برنج‌ها، برنج طارم است. این برنج بسیار مناسب و با کیفیت و خوش طعم بوده و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. برنج طارم جزء برنج‌های پرکشت در کشور است و این برنج را می‌توانید با قیمتی مناسب با اطمینان کامل خریداری کنید. با توجه به کیفیت بالا و عطر و بوی بسیار خوش این برنج، قیمت آن هم مناسب است. بر خلاف برنج‌های خارجی که فقط قد می‌کشند و عطر و بویی ندارند، این برنج از عطر و بوی منحصربه‌فردی برخوردار است.

ویژگی‌ها و خواص

برنج طارم ممتاز خشکپاک جزو برنج‌های قدبلند به حساب می‌آید. از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد برنج طارم این است که پس ازدم گذاشتن، برنج‌ها یک اندازه هستند، خوب قد می‌کشند و عطر خوبی هم دارند. این برنج فواید بسیار زیادی برای بدن انسان دارد که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به تامین انرژی سریع و فوری، فعالیت خوب دستگاه گوارش، تثبیت سطح قند خون و فراهم کردن منابع لازم ویتامینB1   برای بدن اشاره کرد. ارزش غذایی بسیار بالای این محصول باعث شده تا بتواند جزو پرفروش‌ترین برنج‌های موجود در بازار ایران باشد. در 100 گرم از این برنج ، 6.5 گرم پروتئین، 86.8 گرم کربوهیدرات، 6 گرم سدیم و 4 گرم کلسیم وجود دارد.

نتیجه‌گیری

برنج طارم ممتاز خشکپاک در بسته‌بندی 3 کیلوگرمی به بازار عرضه شده است. این برنج اعلا یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین برنج‌های موجود در بازار ایران بوده که سرشار از مواد مغذی برای بدن انسان است. با پخت این برنج، مزه و عطر و بوی یک برنج ناب ایرانی را تجربه کنید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • رنگ برنج
    سفید
  • وزن
    3 کیلوگرم
  • شماره پروانه بهداشت
    21/14368
  • نوع برنج
    ساده
  • عنوان برنج
    طارمی
  • اندازه دانه
    دانه کامل
  • سایر توضیحات
    ارزش غذایی در 100 گرم: - پروتئین: 6.5 گرم - کربوهیدرات: 86.8 گرم - سدیم: 6 گرم - کلسیم: 4 گرم