برس حرارتی صاف کننده مو بابیلیس مدل HSB100E
جهت خرید این محصول کلیک کنید

برس حرارتی صاف کننده مو بابیلیس مدل HSB100E

نقد و بررسی تخصصیبرس حرارتی صاف کننده مو بابیلیس مدل HSB100E

نگاه کلی

معرفی

در طراحی دندانه‌های برس حرارتی صاف‌کننده‌ی موی بابیلیس مدل HSB100E خلاقیت به خرج داده شده و از سه ماده‌ی سرامیک، پلاستیک و سیلیکون استفاده شده است. این دندانه‌ها برای صاف‌کردن، حالت‌دادن و بازکردن موهای به‌هم‌گره‌خورده طراحی شده‌‌اند. همچنین پدی که دندانه‌ها روی آن قرار دارند، نسوز است. این مدل با قابلیت تولید یون منفی برای براق‌کردن موها، روکش سرامیک و سه حالت دما یک برس حرارتی ایدئال محسوب می‌شود.

طراحی

 

به خاطر اندازه‌ی بزرگ برس، این وسیله برای داشتن موهایی نرم و براق فوق‌العاده است و خیلی سریع‌تر از برس‌های حرارتی دیگر این کار را انجام می‌دهد. همچنین دیگر نیازی نیست موها را تکه‌تکه برس بکشید و صاف کنید. می‌توانید به‌سادگی مثل وقتی که از یک برس معمولی استفاده می‌کنید، موها را برس بکشید. البته بهتر است کمی احتیاط هم به خرج دهید. ترکیب 126 دندانه‌ی این برس باعث می‌شود که موهای وز و شکسته به‌سادگی صاف شوند؛ اما کاملا صاف نشده و به کف سر نچسبند. همچنین ترکیب منحصربه‌فرد دندانه‌های سرامیکی، پلاستیکی و سیلیکونی باعث می‌شود که این شانه برای انواع مو مناسب باشد. از طرف دیگر سه حالت دما برای موهای آسیب‌دیده، نرم و لطیف و موهای ضخیمی که به‌سختی حالت می‌گیرند، در نظر گرفته شده است.

قابلیت‌ها

در مدل HSB100E از سیستمی استفاده شده که The Diamond Radiance Shine نام دارد. این سیستم برای براق‌کردن هرچه بیشتر موها طراحی شده است. ترکیب The Diamond Radiance Shine با یون‌های منفی که توسط دستگاه تولید می‌شوند، باعث می‌شود موها نرم و بدون وز باشند و ظاهری بسیار براق و زیبا داشته باشند. برای بالابردن سرعت حالت‌دادن به موها، صفحات گرمایی سرامیکی دستگاه دمای آن را تا 200 درجه‌ی سانتی‌گراد بالا می‌برند و در همین دما نگه می‌دارند تا نتیجه‌ی کار ماندگاری بالایی داشته باشد. این مدل با سه حالت دما برای تمام انواع مو مناسب خواهد بود و به آن‌ها آسیبی وارد نخواهد کرد. همچنین سیم سه‌متری آن آزادی‌عمل زیادی را برای کاربر فراهم خواهد کرد.

جمع‌بندی

در پایان و پس از بررسی قابلیت‌ها و مزایای برس حرارتی صاف‌کننده‌ی موی بابیلیس مدل HSB100E، می‌توان گفت این مدل نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار نقاط قوت زیادی دارد. نوآوری در مواد اولیه‌ی مورداستفاده برای تولید دندانه‌ها، اندازه‌ی نسبتا بزرگ برس، فناوری تولید یون و قابلیت تنظیم دما، گزینه‌های زیادی را برای حالت‌دادن و صاف‌کردن موها در اختیار کاربر قرار می‌دهند؛ همچنین این قابلیت‌ها باعث می‌شوند استفاده از این دستگاه و درنتیجه صاف‌کردن وحالت‌دادن موها بسیار ساده‌تر شود. مدل HSB100E برای انواع مو قابل‌استفاده است، به آن‌ها آسیب وارد نمی‌کند و در نهایت موهایی نرم و براق را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

 

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • حداکثر دما
    200
  • طول سیم
    3 متر
  • قابل تنظیم در
    3
  • نوع نمایشگر
    LED
  • اقلام همراه
    - پد نسوز
  • امکانات ابزار
    دسته ارگونومیک
  • قابلیت‌های ابزار فرم دهنده مو
    قابلیت تنظیم دما
  • جنس صفحات
    سرامیک
  • سایر توضیحات
    - مساحت صفحه‌ی برس: 60 سانتی‌متر مربع - دارای دو خروجی یون - سه دمای قابل تنظیم 180، 190 و 200 درجه‌ی سانتی‌گراد - دارای 126 عدد دندانه (42 عدد سرامیکی، 50 عدد سیلیکونی، 34 عدد پلاستیکی)