باربر دستی گروه ساختمانی رسا مدل چرخ دار کد 01
جهت خرید این محصول کلیک کنید

باربر دستی گروه ساختمانی رسا مدل چرخ دار کد 01

نقد و بررسی تخصصیباربر دستی گروه ساختمانی رسا مدل چرخ دار کد 01

بابر آسان بر با کاربری راحت و آسان

اگر در کار خود به صورت مداوم باید بار یا قطعاتی مستطیلی یا مربع را حمل کنید، دقت داشته باشید به طور مثال حمل پانل سیمانی، بتنی یا درب و پنجره توسط فرغون یا بعضی از ابزارهای باربری، می‌تواند امکان پذیر نباشد یا در نهایت با دردسر زیادی حمل شوند. از این رو می‌توان گفت باربر دستی گروه ساختمانی رسا مدل چرخ دار که در تصویر مشاهده می‌کنید دارای کاربردی راحت و آسان خواهد بود؛ شما می‌تواند با قرار دادن قطعات در بین دو لبه یا بغل گیر، بار را به تنهایی نیز حمل کنید. در واقع با حذف نفر دوم و استفاده از چرخ در باربر دستی گروه ساختمانی رسا مدل چرخ دار، هزینه و انرژی کمتری برای جابجایی اجسام مصرف می‌شود. در باربر دستی گروه ساختمانی رسا مدل چرخ دار همانطور که در تصویر می‌بینید، لبه‌ها یا بغل گیر دارای ارتفاعی معادل 24 سانتی‌متر بوده و می‌تواند از پایین اجسام، تکان خوردن آن را مهار کند. از طرف دیگر یکی از مزیت‌های باربر دستی گروه ساختمانی رسا مدل چرخ دار، قابلیت تنظیم طول باز و بسته شدن دهانه باربری بوده که تا 24 سانتی‌متر قابلیت تغییر دارد. چرخ در این مدل از نوع پفکی بلبرینگ دار و تو پُر بوده که برای حمل باعث تکان نرم‌تر نسبت به چرخ پلاستیکی می‌شود و می‌توان انتظار داشت آسیب یا دفرمگی به دلیل جابجایی به اجسام وارد نشود.

گروه ساختمانی رسا؛ تخصص و تجربه

گروه ساختمانی رسا با مدیریت حمید رضا شریفی مهندس عمران با بیش از ۲۳ سال تجربه و فعالیت در ساخت و ساز برج‌های مسکونی و ساختمان‌های تجاری و طراحی و تغییر دکوراسیون و ساخت آسانبرهای ساختمانی مفتخر است یکی از آسانبرهای چرخ‌دار را که جهت سهولت در جابجایی کالا و کمتر کردن هزینه کارگر اضافی و صرفه جویی در وقت و پول و انرژی را برای صاحبان مشاغل ساختمانی و صنعتی طراحی کرده و ساخته است. گروه ضمن کارآفرینی گروهی کاملا دانش بنیان بوده و با استفاده از علم و تکنولوژی های روز و دانش فردی افراد هم گروه خود اقدام به ثبت اختراع و ثبت صنعتی کالاهای تولیدی خود نموده، خدا را شاکریم اینک درحال تولید  نمونه های خارجی محصول دکوراتیو و پر کاربرد در ساختمانهای مسکونی و تجاری را در دست ساخت داریم تا ضمن عرضه تولید با متریال بومی در کشور خود ایجاد اشتغال  نموده و با بهره گیری از کارگاه‌های کوچک نسبت به حرکت درآوردن چرخه تولید سهم کوچکی در آبادانی میهن عزیزمان ایران داشته باشیم. ما با حمایت شما مردم عزیز قدم در راه پیشرفت گذاشته ایم، ما ایمان داریم محصولات ایرانی می توانند گره از مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان باز کرده و موجب رونق بخشیدن به کسب و کار کارگاه های کوچک و بزرگ شده و امید داریم با حمایت شما مردم شریف روزی برسد که هیچ جوانی بیکار نبوده و چرخه اقتصاد کشور به حرکت درآید، این کار محقق نخواهد شد مگر با حمایت شما عزیزان و خرید تولیدات ایرانی. ما سعی نموده‌ایم کالاهای تولیدی خود را با بهترین نحو که کاربردی و آسان و سریع قابل استفاده باشد طراحی نموده و از متریال تولید داخل کشور و با استفاده از بهترین تکنولوژی و توسط استاد کاران ماهر به تولید رسانده و در این سایت برای خرید و استفاده شما عزیزان حامی تولید داخل عرضه نماییم. خوشحال می شویم تا از نظرات ارزشمند شما در بهتر شدن کیفیت کالاهای خود بهره‌مند شویم.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - نوع چرخ پفکی بلبرینگ دار تو پُر - قابلیت تنظیم دهانه باربری تا 24 سانتی‌متر - بغل گیر با ارتفاع 24 سانتی‌متر - جنس فلز با رنگ الکترواستاتیک - جهت جابجایی کالاهایی مانند شیشه و درب و پنجره - رینگ فلزی
  • بازه ظرفیت باربر
    101 تا 150 کیلوگرم
  • قطر چرخ
    26 سانتی‌متر
  • وزن باربر
    8.7 کیلوگرم