باربر دستی مدل لارا 01 مجموعه 4 عددی
جهت خرید این محصول کلیک کنید

باربر دستی مدل لارا 01 مجموعه 4 عددی

نقد و بررسی تخصصیباربر دستی مدل لارا 01 مجموعه 4 عددی

معرفی

تمامی افراد در هر سنی باشند، برای حمل کیسه و بار خرید خود از فروشگاه یا تره بار، نیاز به دستگیره حمل بار یا دستگیره حمل کیسه خرید دارند. البته که برای حمل بار راه های دیگری نیز وجود دارد مثل چرخ خرید که تحمل بار و حجم بیشتری از بار را برای شما فراهم خواهد کرد اما در این بین دستگیره حمل کیسه برای خریدهای شما کاربردی تر است. این موضوع به این دیل خواهد بود که ابعاد چرخ خرید بزرگ‌تر و همچنین سنگین تر است به همین دلیل نمی‌توان در هر جایی با خودمان حمل کنیم. استفاده از دستگیره کیسه خرید جای زیادی نخواهد گرفت و همچنین وزن زیادی ندارد و فقط کافی است تا کیسه های خود را با آن حمل کنید. دستگیره حمل بار مدل لارا می‌تواند باعث محافظت از دستان شما در مقابل فشار بیش از حد بار باشد و همین موضوه برای اینکه دستان شما آسیب نبیند کافی است. 

ویژگی و کاربرد گسترده

به دلیل اینکه دستگیره حمل بار مدل لارا دارای ابعاد و وزن کم است؛ پس استفاده از آن در هر محیطی ممناسب است. به طور مثال در خرید روزمره که برای خرید تره بار به مغازه مراجعه می‌کنیم یا از طرف دیگر برای خرید پوشاک یا سایر لوازم به بازار مراجعه می‌کنیم و با دستی پر به خانه برمی‌گردیم؛ استفاده از دستگیره حمل بار مدل لارا می‌تواند باعث شود کیسه های بیشتری را راحت تر و بدون مشکل حمل کنیم. از طرف دیگر جنس دستگیره حمل بار مدل لارا از پلاستیک سخت ساخته شده است به همین دلیل می‌توان گفت که به راحتی نمی‌شکند و دارای مقاومت خوبی در مقابل تحمل وزن بار است. یکی از مزیت‌های استفاده از دستگیره حمل بار مدل لارا می‌تواند بازه ظرفیت حمل بار تا 50 کیلوگرم باشد. 

نتیجه گیری

استفاده از دستگیره حمل بار مدل لارا برای بسیاری از افراد در هر شرایط و سنی مناسب است. این دستگیره باعث شده تا آسیب به دستان شما وارد نوشد و به خصوص انگشتان از فرسایش و آسیب در مقابل کیسه های خرید در امان باشند. بسیاری از مواقع بعد از خرید روزانه، حمل کیسه‌های متعدد کار بسیار دشواری است به همین دلیل می‌توان گفت. دستگیره حمل بار مدل لارا نقش مهمی در خریدهای روزمره شما دارد. کافی است آن را در کیف خود حمل کنید تا دیگر مشکلی برای انگشتان شما از نظر اذیت جسمی وجود نداشته باشد.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - دارای 4 عدد دستگیره جهت حمل بار
  • بازه ظرفیت باربر
    0 تا 50 کیلوگرم
  • قطر چرخ
    سانتی‌متر
  • وزن باربر
    0.11 کیلوگرم