ایربراش بادی ای پی تی مدل AT-182K
جهت خرید این محصول کلیک کنید

ایربراش بادی ای پی تی مدل AT-182K

نقد و بررسی تخصصیایربراش بادی ای پی تی مدل AT-182K

با ست نازل های این کیت دیگر محدودیتی در استفاده ندارید

با وجود سه ست سوزن و نازل موجود در این کیت دیگر محدودیتی برای استفاده کردن از قلم ایربراش ندارید. همانطور که میدانید هر رنگ یا موادی که قصد پاشش آن را دارید، پارامتری به نام ویسکوزیته یا همان غلظت رنگ دارد. حال از آنجا که ایربراش در چندین صنعت و حوزه مختلف کاربرد دارد، رنگ ها و مواد مختلفی با آن اسپری میشود. اما برای هر رنگی میبایست ایربراشی خریداری کنید که سوزن و نازل مناسب آن رنگ را داشته باشد. حال با وجود این کیت شما هر سه سایز نازل 0.3، 0.5 و 0.8 میلی متر را همزمان در اختیار دارید و میتوانید بر اساس نیاز خود یکی از آن ها را روی قلم ایربراش نصب کنید و سپس با سایز دیگری تعویض نمایید. همین تنوع در انتخاب موجب شده است تا کیت ایربراش AT-182K در زمینه های مختلفی و برای پاشش رنگ های گوناگونی نظیر آبرنگ، اکریلیک، جوهر، لاک، الکل، روغن و رنگ در هنرهای مانند هنر بدن، هنر ناخن، ساخت مدل، نقاشی، طراحی کیک، طراحی تی شرت، هنر نساجی، تاتو یا تتو موقت و غیره به کار رود.

ویژگی های قلم ایربراش AT-182

قلم ایربراشی که در این مجموعه قرار داده شده است، یک قلم ایربراش از شرکت APT با مدل AT-182 میباشد. این قلم ایربراش تماما از جنس فلز است و از بهترین متریال مصرفی در تولید آن استفاده شده است. این ایربراش به صورت مخزن زیر طراحی شده و رنگ را به وسیله نیروی مکش و خلا به داخل خود منتقل میکند و از طریق نازل روی سطح اسپری میکند. یکی از مهمترین مزیت های ایربراش AT-182 توانایی تنظیم عرض پاشش رنگ است که کنترل ویژه ای را به رنگ کار ارائه میدهد. تنظیم عرض پاشش در این ایربراش بسیار راحت است و به وسیله پیچ تعبیه شده در انتهای دستگاه صورت میگیرد. جهت کار کردن با قلم ایربراش میبایست ابتدا ماشه را رو به پایین فشار دهید و سپس به میزان نیاز به عقب بکشید. از آنجا که هرچه ماشه بیشتر به سمت عقب حرکت کند عرض پاش گسترده تر خواهد شد، شما میتوانید به وسیله پیچ تنظیم انتهای دستگاه، میزان حرکت ماشه رو به عقب را در نقطه ای محدود کنید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • ظرفیت مخزن رنگ
    22 سی‌سی
  • ویژگی‌های پیستوله
    پیستوله بادی
  • سایر توضیحات
    کیت قلم ایربراش ای پی تی APT ساخت چین، مجهز به سوزن نازل های استنلس استیل با کیفیت بالا، دارای سه ست سوزن و نازل با سایز های 0.3 / 0.5 / 0.8، تعویض آسان سوزن و نازل جهت اسپری رنگ و مواد مختلف، مجموعه ای از تجهیزات برای حوزه ها و کاربرد های گوناگون، بدنه فلزی با کیفیت با طراحی قلمی از نوع مخزن زیر به همراه شلنگ نخی، مخزن رنگ شیشه ای و لوازم جانبی