اندروید باکس پادباکس مدل HC-1
جهت خرید این محصول کلیک کنید

اندروید باکس پادباکس مدل HC-1

نقد و بررسی تخصصیاندروید باکس پادباکس مدل HC-1

معرفی اولیه

پادباکــس یــک دســتگاه اندرویــدی است کــه بــرای تسـهیل زندگـی دیجیتـال خانواده هـای ایرانـی تولیـد شـده اسـت. این اکوسیستم در مسیر دیجیتالی‌شدن خانواده‌ها از طریق تجمیع و یکپارچگی خدمات، هوشمندی را به خانه‌ها هدیه می‌دهد. پادباکس طیف گسترده‌ای از خدمات شامل فیلم سینمایی و سریال، موسیقی، پادکست و کتاب صوتی، بازی و سرگرمی، اخبار و مجلات و …، هر آنچه خانواده‌های ایرانی در دامان امن خانه به آن احتیاج دارند را فراهم می‌کند.

پادباکــس بــا کاربــری آســان می‌توانــد هــر تلویزیونــی را بــه یــک تلویزیــون هوشــمند بــا تمــام امکانــات فراتر از آن تبدیــل کنــد. شـما می‌توانیـد انـواع برنامه‌های اندرویـدی را روی پادباکـس نصـب و اجــرا کنیــد یــا از ســرویس‌های ســرگرمی و کاربــردی اختصاصــی پادباکـس اسـتفاده کنیـد.

با اتصال دسته بازی به پادباکس می‌توانید بازی‌های هیجان انگیزی را در صفحه نمایشگر تلویزیون تجربه کنید و از آن لذت ببرید. پادباکس قابلیت به روز رسانی دارد و سرویس‌های جدید و کاربردی دیگری همواره در دست توسعه است و به آن اضافه خواهد شد. تیم پشتیبانی بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما است.

این اندرویدباکس مجهز به یک پردازنده‌ای قوی است که عملکرد خوبی در تماشای محتوای ویدیویی با رزولوشن 4K و حین استفاده از دستگاه از خود نشان می‌دهد و با دارا بودن حافظه RAM با 4 گیگابایت ظرفیت و وجود یک حافظه‌ی ذخیره‌سازی 32 گیگابایتی یک تجربه دلپذیر برای استفاده از این دستگاه را به ارمغان خواهد آورد.

رابط کاربری این دستگاه زیبا، ساده، سریع  و به زبان فارسی است. همچنین کاربران می‌توانند از طریق فروشگاه برنامه اختصاصی پادباکس و همچنین فروشگاه برنامه گوگل به برنامه‌های کاربردی خود دسترسی داشته باشند و پس از نصب، از آنها در محیط بزرگ تلویزیون یا ویدئو پروژکتور استفاده کنند.

در پادباکس نیازی به خرید اشتراک ندارید!

حتما برای شما هم پیش آمده که برای استفاده از سرویس هایی چون پخش فیلم و سریال، موسیقی، کتاب صوتی و … حق اشتراک پرداخت کنید. پادباکس برای کاربران خود این امکان را فراهم کرده تا بدون پرداخت هزینه اشتراک از سرویس های آن بهره مند شوند.

خدمات مالی یک ویژگی متمایز

پرداخت قبوض، خرید شارژ تلفن همراه و خرید بسته های اینترنت از دیگر مزایای پادباکس است که از طریق تلویزیون به راحتی امکان پذیر است، همچنین شما می‌توانید  تراکنش‌های خود را در این بخش مشاهده کنید.

همه چیز در یک قاب

تنوع خدمات قابل ارائه در پادباکس آن را از دیگر دستگاه‌های موجود در بازار متمایز کرده است و با خرید یک دستگاه و یک بار ورود به سیستم از تمامی سرویس های آن بدون نیاز به ثبت نام مجدد استفاده کنید. پادباکس همواره در حال بهبود و توسعه است و کاربران به راحتی می‌توانند همیشه از آخرین خدمات و بهبودهای نرم‌افزاری پادباکس استفاده کنند.

 

نتیجه گیری

 با تمامی موارد گفته شده، انتخاب پادباکس برای سرگرمی و رفع نیازهای روزمره خانواده بسیار به صرفه و اقتصادی است. تنوع خدمات، سادگی، پشتیبانی و گارانتی پادباکس برای افرادی که قصد دارند تلویزیون خودشان را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کنند و یا برای اجرا و پخش فیلم از طریق فلش و یا هارد دیسک دچار مشکل هستند و گاها لپ‌تاپ خود را مستقیما به تلویزیون متصل می‌کنند، گزینه بسیار مناسبی است.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • وزن
    150 گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مشخصات کیفی تصویر
    پخش 4K
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • شبکه بی سیم Wi-Fi
  • پورت HDMI
  • پورت USB
  • پورت LAN
  • صفحه نمایش
    صفحه نمایش رنگی
  • درگاه‌های ارتباطی
    خروجی صوتی دیجیتال اپتیکال
  • تعداد ساب‌ووفر
    صفر
  • دستگاه نمایش وضعیت
    نشانگر LED
  • نوع حافظه
    کارت حافظه
  • میکروفون
    همراه با میکرفون بیرونی
  • ظرفیت حافظه داخلی
    32 گیگابایت
  • اقلام همراه محصول
    ریموت کنترل ایرموس، دانگل ریموت کنترل ایرموس، آداپتور، کابل HDMI، دفترچه راهنمای سریع، پک باتری
  • رزولوشن
    4000 پیکسل
  • امکانات و قابلیت‌ها
    سیستم عامل اندروید 9 وجود پردازنده‌ی قدرتمند Amlogic دارای درگاه ارتباطی HDMI-LAN-AV دارای دو پورت USB و SD CARD قابلیت پخش ویدیو و استریم با کیفیت 4K ریموت کنترل ایرموس با قابلیت جست و جوی صوتی دارای 4 گیگابایت حافظه RAM و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دکمه جستجوی صوتی و آسان برای استفاده از خدمات پادباکس قابلیت به روز رسانی نرم افزار رابط کاربری ساده و سریع به زبان فارسی قابلیت انتقال تصاویر و فایلها از موبایل قابلیت Screen Mirroring
  • فرمت‌های تصویری
    HD JPEG,BMP,GIF,PNG,TIF Amlogic Video Engine (AVE) with dedicated hardware decoders and encoders Support multi-video decoder up to 4x1080P@ 60fps Supports multiple “secured” video decoding sessions and simultaneous decoding and encoding Video/Picture Decoding VP9 Profile-2 up to 4K@ 24 fps H.265 HEVC MP-10@ L5.1 up to 4K@ 24 fps AVS2-P2 Profile up to 4K@ 24 fps H.264 AVC HP@ L5.1 up to 2K@ 30fps MPEG-4 ASP@ L5 up to 1080P@ 60fps (ISO-14496) WMV/VC-1 SP/MP/AP up to 1080P@ 60fps AVS-P16(AVS+) /AVS-P2 JiZhun Profile up to 1080P@ 60fps MPEG-2 MP/HL up to 1080P@ 60fps (ISO-13818) MPEG-1 MP/HL up to 1080P@ 60fps (ISO-11172) RealVideo 8/9/10 up to 1080P@ 60fps Multiple language and multiple format sub-title video support MJPEG and JPEG unlimited pixel resolution decoding (ISO/IEC-10918) Supports JPEG thumbnail, scaling, rotation and transition effects Supports x.mkv,x.wmv,x.mpg, x.mpeg, x.dat, x.avi, x.mov, x.iso, x.mp4, x.rm and x.jpg file formats
  • فرمت‌های صوتی
    Supports MP3, AAC, WMA, RM, FLAC, Ogg and programmable with 7.1/5.1 down-mixing Low-power VAD Built-in serial digital audio SPDIF/IEC958 input/output and PCM input/output 3 built-in TDM/PCM/I2S ports with TDM/PCM mode up to 384kHz x 32bits x 16ch or 96kHz x 32bits x 32ch and I2S mode up to 384kHz x 32bits x 16ch Digital microphone PDM input with programmable CIC, LPF & HPF, support up to 8 DMICs Built-in stereo audio DAC Supports concurrent dual audio stereo channel output with combination of analog+PCM or I2S+PCM
  • فرمت‌های عکس
    BMP,GIF,JPEG,JPG,PNG,TIFF
  • فرمت‌های زیرنویس
    فرمت‌های رایج زیرنویس