اسپری خوش بو کننده هوا راپیدو مدل ریلکس کننده حجم 500 میلی لیتر
جهت خرید این محصول کلیک کنید

اسپری خوش بو کننده هوا راپیدو مدل ریلکس کننده حجم 500 میلی لیتر

نقد و بررسی تخصصیاسپری خوش بو کننده هوا راپیدو مدل ریلکس کننده حجم 500 میلی لیتر

خوشبو کننده راپیدو جهت خوشبو کردن فضای منزل، محیط کار فروشگاه ها و کلیه اماکن عمومی استفاده می گردد؛ که علاوه بر رفع بوی ناخوشایند باعث می شود برای مدتی طولانی محیط شما سرشار از رایحه خوش باشد.
اسپری خوشبو کننده هوا راپیدو مدل گرین دارای رایحه لاوندر و کندر بوده که ریلکس کننده و آرامش بخش اعصاب می باشد و در حجم 500 میلی لیتر عرضه می شود.
احتمالا بعد از گذشت 10 دقیقه از اسپری کردن محصول متوجه شود دیگر بویی نمیآید. این مسئله به دلیل عادت کردن بینی به رایحه محیط میباشد و خیالتان از بابت ماندگاری رایحه این محصول راحت باشد حداقل 24 ساعت ماندگاری دارد و از اسپری کردن مجدد خودداری کنید چرا که رایحه را تشدید کرده و باعث اذیت شدن افراد خواهد شد. اگر برای چند دقیقه خارج از محیط اسپری شده باشید و مجدد بازگردید قطعا مجددا رایحه ماندگار را استشمام خواهید کرد.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • وزن
    گرم
  • حجم
    500 میلی لیتر
  • رایحه
    اسطوخودوس (لوندر)
  • خوشبوکننده مناسب برای
    هوا
  • نوع عصاره
    ریلکسیشن
  • سایر توضیحات
    به طور مستقیم بر این سطوح اسپری نشود: داشبورد ماشین ، الیاف ابریشمی، جیر چرم و پوست بعد از استفاده نازل قفل سر اسپری را روی off قرار دهید. در مکان هایی با تهویه مناسب استفاده کنید. از اسپری کردن روی صورت و گردن اکیدا خودداری کنید. به عنوان آب اتو در اتو ریخته نشود. در صورت تماس با چشم با آب فراوان بشویید. در محیط در بسته در صورت داشتن آلرژی مصرف نشود. روی شعله اسپری نکنید. در معرض نور مستقیم خورشید نگه ندارید. در جای خنک نگهداری شود. (دمای معمولی اتاق) 10-30 درجه سانتی گراد. پروانه بهره برداری بهداشت: 1289 پروانه بهره برداری وزارت صنایع: 59849