استپر کودک کد 01
جهت خرید این محصول کلیک کنید

استپر کودک کد 01

نقد و بررسی تخصصیاستپر کودک کد 01

استپر کودک کد 01

 

ترغیب کردن کودکان به فعالیت‌های بدنی و علاقه‌‌مند کردن آن‌ها به فعالیت ورزشی هیچ‌وقت زود نیست. پزشکان معتقدند که مشارکت در فعالیت‌های مختلف باعث بهبود مهارت‌های حرکتی و عضلات شده و همچنین آسیب‌های ناشی از بیش‌کاری را کاهش می‌دهد. متخصصان توصیه می‌کنند که کودکان حداقل روزانه یک ساعت ورزش هوازی ملایم تا شدید داشته باشند و فعالیت‌های ورزشی کودکان بدنسازی و قدرتی که عملکرد عضله‌سازی بر بدن را دارند، باید بخشی از ۶۰ دقیقه تمرینات روزانه و حداقل ۳ روز در هفته باشد. ممکن است این مقدار زمان زیاد به نظر برسد اما هنگامی‌که تمام فعالیت‌ها و بازی‌های کودکتان را در نظر بگیرید متوجه می‌شوید که چطور این زمان افزایش می‌یابد. توصیه می‌شود که کودکان در طول روز از لحاظ فیزیکی فعال باشند. فعالیت منظم می‌تواند به بهبود سلامت استخوان کمک کرده و همچنین باعث می‌شود تا در طول رشد، یک الگوی وزنی مناسب را دنبال کنند. برای انجام فعالیت‌های ورزشی روزانه می‌توان از لوازم ورزشی که مختص به کودکان باشد استفاده کرد. یکی از این لوازم استپر کودک کد 01 است. استپر علاوه بر منزل می‌تواند در مهد کودک‌ها، مراکز تفریحی، باشگاه‌های ورزشی و در مراکز توان‌بخشی کودکان استفاده شود. باوجود این وسیله صدمات ناشی از لوازم ورزشی به کودکان به‌مراتب کاهش می‌یابد.

مشخصات و ویژگی‌ها

 

 

والدین در خصوص وزن و تناسب‌اندام فرزند به‌خصوص در سنین کودکی باید توجه جدی داشته باشند زیرا در صورت بروز چاقی و اضافه وزن در کودک ممکن است بیماری‌های مختلفی در بدن فرزند ایجاد شود. استپر کودک کد 01 علاوه بر توانمندسازی عضلات کودکان، باعث سوزاندن کالری و درنتیجه کاهش اضافه‌وزن در کودکان می‌شود. این کالا در ابعاد 97، 38 در 46 سانتی‌متر تولید شده که ابعاد نشان‌دهنده تناسب اندازه دستگاه به جثه کودکان است. از فواید خوب استپر می‌توان به بهبود تناسب‌اندام و استقامت، کالری سوزی و کاهش وزن، بهبود سلامت قلب و عروق، پرورش و شکل دادن به عضلات، تمرینات کم اثر، قابل‌استفاده در خانه، فضای زیادی نیاز، بهبود تعادل و ثبات و افزایش طول عمر اشاره کرد. جنس بدنه فلزی این کالا و داشتن روکش مقاوم باعث شده تا در برابر عوامل محیطی ماندگاری خوبی داشته باشد. حداکثر تحمل وزن این کالا 40 کیلوگرم است و برای کودکان و خردسالان تا این محدوده وزنی مناسب است. جنس پدال‌های استپر از پلاستیک ساخته شده و همین باعث شده تا در زمان استفاده خطر سر خوردن را کاهش دهد.

و سخن آخر

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • ابعاد
    46x38x97 سانتی‌متر
  • وزن
    9 کیلوگرم
  • ابعاد پدال
    25 سانتی‌متر
  • ظرفیت وزنی
    40 کیلوگرم
  • جنس
    استیل
  • امکانات همراه
    دستگیره
  • نوع دسته
    ثابت
  • قابلیت نمایش وضعیت
    زمان
  • توضیحات برنامه
    - بدون برنامه نمایش
  • توضیحات پدال
    - دارای جنس پلاستیکی و بادوام
  • سایر توضیحات
    - مناسب برای کودکان زیر 8 سال - مناسب برای تمامی کودکان سالم و از جمله معلولین - دارای جک‌های هیدرولیکی در حال گام زدن - دارای لایه اسفنجی روی بدنه - مناسب مهدهای کودک، مراکز کاردرمانی و توانبخشی کودک و مراکز تفریحی - دارای ساختار محکم و ایمن