آرد نخودچی گلها مقدار 200 گرم
جهت خرید این محصول کلیک کنید

آرد نخودچی گلها مقدار 200 گرم

نقد و بررسی تخصصیآرد نخودچی گلها مقدار 200 گرم

در مورد این محصول

آرد نخودچی علاوه بر خواص غذایی به عنوان یکی از انواع روش‌های درمان خانگی برای برخی از موارد مانند تنظیم کلسترول و پاکسازی پوست استفاده می‌شود. در مورد ارزش غذایی بالای این محصول آمده است: «ارزش غذایی یک‌سوم لیوان آرد نخودچی، معادل یک واحد نان و غلات یا یک واحد گوشت (البته از نوع بسیار کم چرب) است و مصرف آن در صورتی که بوداده و شور نباشد، به افرادی که در جویدن حبوبات مشکل دارند، توصیه می‌شود. در این موارد آرد نخودچی جایگزین مناسبی برای حبوبات است و فرد می‌تواند با مصرف آن مواد مغذی مورد نیازش را دریافت کند. البته مقادیر مصرف، با توجه به نیازهای فردی و میزان انرژی دریافتی برای هر نفر متفاوت است»

 در تولید آرد نخودچی گلها، به دلیل این که عمل فرآیند تصفیه روی آن صورت نمی‌گیرد، میزان ویتامین B موجود و در نتیجه، میزان فیبر که نوعی فیبر محلول در آب و برای حفظ سلامت مفید است، تغییر نمی‌کند و مواد مغذی موجود در آن حفظ می‌شود. جالب است بدانید ارزش غذایی یک‌سوم لیوان آرد نخودچی، معادل یک واحد نان و غلات یا یک واحد گوشت (البته از نوع بسیار کم چرب) است و مصرف آن در صورتی که بوداده و شور نباشد، به افرادی که در جویدن حبوبات مشکل دارند، توصیه می‌شود. در این موارد آرد نخودچی جایگزین مناسبی برای حبوبات است و فرد می‌تواند با مصرف آن مواد مغذی مورد نیازش را دریافت کند. البته مقادیر مصرف، با توجه به نیازهای فردی و میزان انرژی دریافتی برای هر نفر متفاوت است.

کارخانه محصولات غذایی «گلها» از سال‌ها پیش فعالیت خود را بصورت کاملاً سنتی در زمینه ادویه‌جات آغاز کرد و سپس در طی سالیان با توسعه فضای سالن‌های تولید و انبارها و افزایش دستگاه‌ها و ماشین آلات مدرن اقدام به اخذ پروانه‌های ساخت مختلف کرده است. و در حال حاضر در زمینه انواع نمک تصفیه و تبلور مجدد یددار ، ادویه جات و چاشنی‌ها ، انواع آرد و پودر کیک ، انواع حبوبات و غلات ، خشکبار و سبزیجات خشک‌ ، پودرهای ژله و مکمل های غذایی و‌… فعالیت دارد. شایان ذکر است محصولات غذائی گلها دارای انواع مجوزهای قانونی تولید و استاندارد‌های ملی و بین‌المللی است و از افتخارات این مجموعه افزایش روزافزون کیفیت و کمیت محصولات به موازات یکدیگر است. این موارد در کنار فروش بالای محصولات این برند، آن را به انتخابی مناسب برای مصرف کنندگان تبدیل کرده است.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • وزن
    200 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    15.5 × 4 × 10 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    220 گرم
  • شماره پروانه بهداشت
    22/11303
  • سایر توضیحات
    موارد مصرف: - انواع شیرینی، شامی، کتلک و کوفته - ارزش غذایی در هر 30 گرم: - انرژی: 95 کیلوکالری - قند: 0.57 گرم - چربی: 1.44 گرم - نمک: 0.03 گرم - اسیدهای چرب ترانس: 0.03 گرم